Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:06:16 GMT

ملت ایران ادامه دهنده نهضت عاشورا است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۵۳۵

ملت ایران ادامه دهنده نهضت عاشورا است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران ادامه دهنده نهضت عاشورا و انقلاب امام حسین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی»  امروز (جمعه۱۵ شهریور) در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته اراک ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از حضور گسترده مادران در مراسم شیرخوارگان حسینی تقدیر کرد و گفت: اینحضور پر شور و شعور نشان دهنده این است که ملت ایران همواره ادامه دهنده نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) افزود: این نهضت بزرگ آرمان و هدف ملت ایران است تا این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از 40 سال از عمر با برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد، بیان کرد: امروز نیز ملت ایران همچون گذشته در مسیر ارزش های دنی و انقلابی حرکت می کنند و با تاسی از سید و سالار شیهدان و یاران باوفایش ولایتمداری را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده اند.

 

این مقام مسئول در ادامه به توطئه ها، تهدید ها و تحریم های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران فشارها و تهدیدهای آمریکا را با مقاومت و ایستادگی همچون گذشته پشت سر می گذارد و از حقوق حقه خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش بر همدلی و همراهی مردم و مسئولان اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت تلاش کنند و جواب اعتماد مردم را با عمل درست و تلاش و کوشش در راستای حل مشکلات بدهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات کارخانجات و صنایع بزرگ استان اشاره کرد و گفت: شرکت های هپکو و آذرآب بدون رعایت ضوابط قانونی به بخش خصوصی واگذار شده و مسئولان استانی و ملی باید با هر چه سریعتر و یکبار برای همیشه مشکلات این ۲ واحد تولیدی را حل کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی کلید حل مشکلات را وحدت و همدلی بین همه اقشار جامعه دانست و بیان کرد: اگر ملت و مسئولان یکپارچه و در یک مسیر حرکت کنند بی شک همه مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی محرم مسجد مجلس همایش شیرخوارگان حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد حضرت علی اصغر ع کانون های مساجد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک امام جمعه اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بانک مسکن فعالیت درخشانی را در اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی داشته و این روند باید ادامه داشته باشد.   وی ادامه داد: باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رسالت مشترک دو سازمان خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و امید می‌رود با عزم و حمایت بیش از بیش مدیران  دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .   عطائی افزود: یکی از اقداماتی که در حوزه مسکن باید مدنظر قرار داد ایجاد تعادل پویا بین عرضه و تقاضای مسکن است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار مسکن می‌باشد.

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است