Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:26:30 GMT

درخواست از ایران برای تعهد کامل به برجام

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۵۸۲

درخواست از ایران برای تعهد کامل به برجام

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در واکنش به تصمیم ایران برای آغاز گام سوم کاهش تعهدات برجامی، آن را "مسیر اشتباه" تخواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان روز جمعه در یک کنفرانس خبری در برلین درباره کاهش تعهدات برجامی ایران گفت: ما از ایران می‌خواهیم تا شرایط را بدتر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز برای ایران دیر نشده است که مسیر اشتباهی را که رفته است، ترک کند.

به گزارش ایسنا، واکنش این مقام آلمانی در پی این مطرح شده است که رئیس جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه پس از نشست سران قوا اعلام کرد: سازمان انرژی اتمی موظف است در زمینه تحقیق و توسعه هر آنچه نیاز فنی کشور است را از روز جمعه آغاز کند و تمام تعهداتی که در این زمینه در برجام وجود داشته است را کنار بگذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران روابط ایران و آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟