Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: حال حلال باعث رستگاری انسان می‌شود، متقابلا مال حرام از گناهانی است که انسان را از مسیر اصلی هدایت منحرف می‌کند.
وی با اشاره به روایتی از حضرت محمد(ص) که فرموده‌اند: «عبادت کنید اما اگر مال حرام بخورید، همانند خانه‌ای است که روی ریگ ساخته شده است»، افزود: در روز عاشورا زمانی که امام حسین (ع) سخرانی می‌کرد، عده‌ای از لشکریان عمر سعد قصد داشتند با ایجاد سر وصدا، مانع شنیدن کلام امام حسین(ع) شوند وصدای حضرت به گوش دیگران نرسد، امام حسین(ع) خطاب به آن‌ها فرمودند:شکم های شما پر از مال‌‎های حرام است که نمی‌توانید حرف حق را بشنوید و اگر شنیدید نیز در شما اثری نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نسبت به نعمت‌های خداوند باید شکر گذاری کرد، زیرا نافرمانی نعمت‌های الهی را از ما دور می‌کند، بیان کرد: ما در قبال نعمت‌های خداوند باید شکر گذار باشیم، اما اگر کفران نعمت کنیم، خداوند ما را عذاب خواهد داد.
آیت‎‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه عاشورا فصل پناه بردن به اهل بیت(ع) است، ادامه داد: عزت‌مداری و زیر بار ظلم نرفتن، از درس‌های مهم عاشورا و حرکت امام حسین (ع) است.
وی با اشاره به موضوع برجام موضع اروپا در قبال آن گفت: اروپا، آمریکا را رها نمی‌کند. مقام معظم رهبری همان ابتدا، چنین رفتاری را به درستی پیش بینی کردند.
امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در قرآن بیان شده که در ماه‌های حرام جنگ حرام است، گفت: متاسفانه عربستان سعودی درهمین ماه محرم، مردم بیگناه یمنی‌ را می‌کشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مال حلال مال حرام شکرگزاری برجام عاشورا امام حسین امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد خطبه های نماز جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!

هواداران بایرن و رئال علیه آبی‌واناری‌ها شعاری توهین‌آمیز سر دادند.

طرفداری | هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید علیه بارسلونا شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.

به گزارش اتلتیک، کم‌تر از یک ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است.

در آستانه جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید، جو پرشوری بر اطراف استادیوم آلیانتس آرنا حاکم است و هواداران دو تیم از نقاط مختلف شهر مونیخ در حال رسیدن به محل برگزاری بازی هستند. در این میان، شعارهای مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از این شعارها حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرده‌است. تعدادی از هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید در اقدامی جنجالی، شعاری مشترک علیه بارسلونا سر دادند و باشگاه آبی‌واناری را حرام‌زاده خطاب کردند. 

همخوانی هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید:

بارسلونای حرام‌زاده!

ویدیوی ماجرا   

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا