Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جمع کاروان خبری اصحاب رسانه ی گیلان با ابراز خرسندی از تشکیل اتحادیه ی مطبوعات خزر و تعامل اصحاب رسانه ی استانهای حاشیه ی دریای خزر گفت : تشکیل اتحادیه ی مطبوعات خزر می تواند نوید بخش اتفاقات خوشایندی در زمینه ی انعکاس اخبار و رویدادها و شناسایی ظرفیت های این استانها باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با اشاره به نقش خانه های مطبوعات در انسجام بحث های فرهنگی و رسانه ای عنوان کرد : خانه ی مطبوعات استان مازندران بسیار فعال است و انجمن صنفی رسانه های مجازی غرب استان نیز در جهت توسعه ی فعالیت های رسانه ای و حمایت از اصحاب رسانه به خوبی نقش آفرینی می کند .

وی با اشاره به رسالت اصلی رسانه ها در جامعه تصریح کرد : اگر فضای تعامل بین سه استان حاشیه ی دریای خزر ایجاد شود و شمال کشور را در قالب یک استان یکپارچه ببینیم قطعا می توانیم برای رسیدن به اهداف مشترک در حوزه های مختلف گام برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های پیشران استان هرمزگان، درمان، آب و مسکن را سه اولویت و تعهد اصلی دولت در استان هرمزگان معرفی کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان سال جاری به تعهدات خود در این حوزه‌ها عمل کرده و پروژه‌های در دست اقدام را تحویل مردم استان کنیم.

وی افزود: پیشبرد پروژه‌های پیشران در استان موفقیت آمیز بوده که راز موفقیت و پیشرفت آن را باید استفاده از منابع اعتباری ترکیبی بدانیم.

دوستی بیان‌کرد: در سال جاری نیز از منابع اعتباری را به کمک پروژه‌های پیشران استان خواهیم آورد تا سرعت رشد و توسعه در استان مضاعف شود.

استاندار هرمزگان، اعتبارات داخلی استان، منابع حاصله از مولدسازی، تسهیلات، بانکی، کمک‌های فنی و اعتباری استانداری و اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری را از جمله منابع قابل اتکا در پیشبرد اهداف معرفی کرد و گفت: با این وجود باید تلاش کنیم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مشارکت خیرین و منابع مسئولیت‌های اجتماعی را نیز برای اتمام پروژه‌های اولویت دار به کمک بگیریم.

دوستی با تاکید بر لزوم توجه مدیران به برنامه‌های زمانبندی در پیشبرد پروژه‌های پیشران، گفت: تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب و ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از جمله پروژه‌های مهمی هستند که باید طبق برنامه زمانبندی با هدف ارتقای سرانه تخت‌های بیمارستانی انجام شوند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم ریسک زدایی از سرمایه‌گذاری در حوزه دریا تاکید کرد و گفت: چنانچه با استفاده ابزارهای مختلف، ریسک موجود در حوزه اقتصاد دریا پوشش داده نشود این حوزه مؤکد توسط مقام معظم رهبری مغفول خواهد ماند و به طور مطلوب فعال نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: به جهت از بین‌بردن ترس تاریخی مردم ایران برای ورود به حوزه دریا لازم است با روش‌های مختلف ریسک این حوزه پوشش داده شود تا راه برای همگان باز شود.

کد خبر 6096341

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • تشریح طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد