Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@15:17:45 GMT

عذرخواهی داور ترکیه‌ای از راموس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۹۴۱

عذرخواهی داور ترکیه‌ای از راموس

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا دیشب پنجشنبه ۱۴ شهریور، در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ توانست ۲ بر یک رومانی را شکست دهد. گل نخست لاروخا را سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مدافع اسپانیایی شادی گل خاصی داشت و نشان داد که عینک روی چشمانش است. به همین خاطر دنیز آیتکین، داور سرشناس ترکیه ای او را جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس در واقع این شادی گل را به برادر زاده اش تقدیم کرد و قصد نداشت هواداران را تحریک کند. مدافع اسپانیایی در این رابطه گفت: پس از پایان نیمه نخست به آیتکین توضیح دادم که شادی پس از گلم برای برادرزاده‌ام بود. خواستم او را تشویق کنم و به همین خاطر گلم را به او تقدیم کردم اما داور آن حرکت را این چنین ندید و من را جریمه کرد.

پس از توضیحات راموس، داور از کار خود پیشمان شد و از بازیکن اسپانیایی عذرخواهی کرد. با این حال داور از بازیکنان تیم ملی اسپانیا رضایت نداشت. به همین خاطر پس از ۶ سال یکی از ملی پوشان را اخراج کرد. آخرین باری که یکی از بازیکنان لاروخا اخراج شده به سال ۲۰۱۳ برمی گشت. جرارد پیکه در آن سال کارت قرمز دریافت کرد. دیشب برابر رومانی دیگو یورنته اخراج شد.

نخستین پیروزی تاریخ اسپانیا در رومانی این چنین رقم خورد. در این شب روبرت مورنو به صورت رسمی اولین بازی اش را به عنوان سرمربی اسپانیا تجربه کرد.

کد خبر 454132 برچسب‌ها فوتبال - انضباطی و داوری فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال انضباطی و داوری فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229492 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • پیام راموس برای رئالی‌ها