Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:08:23 GMT

یکی از دهیاران دزفول بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۹۷۵

یکی از دهیاران دزفول بازداشت شد

منصور محمدی خباز دادستان عمومی و انقلاب دزفول با تایید این خبر به ایرنا گفت: این دهیار براساس شواهد و کلیپ منتشر شده در فضای مجازی بازداشت و با تشکیل پرونده مقدماتی با قرار قانونی روانه زندان شده است.

به گزارش ایرنا کلیپی از روز گذشته در فضای مجازی شهرستان دزفول منتشر شده است که دهیار سنجر بخش مرکزی دزفول را در حال خواهش و التماس از دختری جوان نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شواهد و سخنان رد و بدل شده در این کلیپ گویا دهیار قصد تعرض به این دختر جوان را داشته که برای شرکت در کلاس های خیاطی به دهیاری رفته است. 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز با تایید این خبر به ایرنا گفت: مسوولان مربوطه پیگیر این موضوع هستند و منتظر گزارش نهایی آنها هستیم.

محمد حیدری با بیان اینکه شوراها وظیفه نظارت بر عملکرد دهیاری ها را دارند، افزود: اعضای شورا براساس اعتماد و رای مردم انتخاب شده اند و وظیفه نظارت بر عملکرد درست دهیاران را دارند لذا باید نسبت به چنین اقداماتی پاسخگو باشند.

انتشار این کلیپ واکنش هایی از سوی رسانه ها و مردم شهرستان دزفول داشته است.

۳۰۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول تعرض جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر باغستان به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت عضو شورای شهر باغستان شهریار، اظهار داشت: این عضو شورا به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با پرونده عضو شورا ادامه دارد، افزود: برخورد با مظاهر فساد و سوءاستفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

دستگیری سارق مامورنما با 8 فقره اخاذی در مشهد

دادستان شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هیچ مسئولی در رابطه با فساد و سوءاستفاده از موقعیت شغلی مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی