Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@06:22:46 GMT

دستگیری خرده‌فروش مواد با ۲۰ میلیون پول نقد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۲۴۲۳

دستگیری خرده‌فروش مواد با ۲۰ میلیون پول نقد

یکی از عاملان اصلی فروش موادمخدر صنعتی در حاشیه شهر مشهد که تحت تعقیب عوامل ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) بود، سرانجام با ۲۰ میلیون تومان پول نقد و مقداری ماده مخدر صنعتی دستگیر شد.

چندی پیش به واسطه ارائه گزارش‌های متعدد و گلایه‌های مردمی ساکنان شهرک شهید رجایی به معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع)، مبنی بر فعالیت گسترده فردی جوان در امر فروش مواد مخدر صنعتی در منطقه، سرهنگ پاسدارکوکبی، فرمانده ناحیه مقاومت، دستورات ویژه‌ای برای دستگیری فرد مذکور صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور عوامل سپاه در حاشیه شهر و کنترل چند ساعته نامحسوس چندین محور، سرانجام عامل گسترش اعتیاد در بین خانواده‌ها در حالی شناسایی شد که ترک نشین موتورسیکلت او یک زن بود.

بر همین اساس موضوع به سرعت به اطلاع جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد رسید و دستور دستگیری متهم توسط قاضی دشتی فدکی صادر شد. از سوی دیگر نیروهای معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع) قبل از دستگیری متهم برای آنکه پی ببرند نقش زن ترک‌نشین  در ماجرا چیست؟ مدتی آن‌ها را تعقیب کردند که در ادامه  مشخص شد زن نیز در امر فروش موادمخدر با متهم اصلی پرونده همراهی می‌کند.

پس از آن آپاچی سوارها که یک کوله پشتی نیز همراه خود داشتند، به محاصره درآمده و دستگیر شدند. در ادامه مشخص شد که خرده‌فروش حرفه‌ای برای پوشش اقدامات مجرمانه، همسرش را با خود همراه کرده بود. کوله‌پشتی همراه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که در پی آن حدود ۲۰ میلیون تومان وجه نقد که به احتمال قوی از فروش موادمخدر صنعتی بدست آمده باشد، به همراه حدود ۱۰۰ گرم ماده مخدر شیشه  کشف شد. تحقیقات از سوی نیروهای سپاه مشهد برای دستگیری دیگر سرشاخه‌ها همچنان در دستور کار قرار دارد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرده فروشی پول نقد شهرک شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد