Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شانا، روح‌اله نوریان مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه امسال خبرداد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این کار آماده شده است.

وی گفت: در شرکت‌های گاز استانی، با استفاده از سرویس‌های پیامکی، تلفنی، ایمیل و یا مراجعه کنتورخوان، اقدام به جمع‌آوری شماره موبایل و ثبت خوداظهاری مشترکان در این باره شده، که تاکنون بیش از ۷ میلیون شماره همراه مشترکان جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای همه ۲۳ میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود ۸۵۰ میلیارد ریال به صورت سالانه در هزینه‌های آشکار صرفه‌جویی خواهد شد، همچنین ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، تسریع در وصول مطالبات و نیز حفظ محیط زیست از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: کنتور‌های هوشمند گاز با مشارکت بخش خصوصی وارد شبکه می‌شوند

به گفته مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران، برای اجرای این طرح، پروژه‌ای با عنوان ESB (Enterprise Service BUS در دستورکار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است که مطابق اقدام‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پیش‌بینی می‌شود تا اواخر مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

نوریان از مشترکان گاز سراسر کشور درخواست کرد تا از طریق یکی از درگاه‌های اطلاع‌رسانی مانند وب‌سایت و شماره پیامک شرکت ملی گاز ایران یا شرکت‌های گاز استانی، اطلاعات پرونده‌ای خود را کامل کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شرکت ملی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 6097350

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان