Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت زیرساخت‌های مرز مهران گفت: امسال در حال تکمیل پروژه‌های متعددی در مرز مهران هستیم تا انشاالله زائران با آرامش بیشتری سفر کنند.

آقای سلیمانی گفت: زیرگذر ارغوان در شهر ایلام به سرعت در حال آماده سازی است تا ترافیک کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار ما برای تکمیل این پروژه تا پایان شهریور یا حداکثر تا دهم مهرماه است.

استاندار ایلام بیان کرد: در ۸ ماه گذشته دو تونل ۷۵۰ متری در مسیر ایلام به مهران آماده شده،که به در زمان‌های اضطراری از آن استفاده خواهیم کرد، اکنون تونل حفاری و بازگشایی شده ،اما لاینینگ و کف سازی نشده است، البته در زمان ترافیک می‌توان از آن استفاده کرد.

او افزود: افزون بر این پل کنجانچم که به پل ۵۵ مشهور است، تا پایان شهریور ماه آماده خواهد شد که کمک بزرگی به رفع ترافیک می‌کند. همچنین سپاه پاسداران قول ساخت یک پل موقت کنار پل فیلی ایلام را تا اربعین دادند تا عرض این پل زیادتر شود.

آقای سلیمانی تصریح کرد: در کنار گذر غربی، زیرساخت انجام شده و آماده آسفالت سازی آن هستیم، همچنین یک گذر بزرگ در ادامه و امتداد کنارگذر غربی است که در پایانه مهران و برکت به منظور جداسازی این دوپایانه از هم احداث شده است. این پایانه از زیر جاده پل زائر مهران عبور می‌کند که زائرانی که مسیرشان پایانه برکت است از پایانه مهران جدا شوند.

بیشتر بخوانید: خدمات رسانی اربعین از ۱۳ تا ۳۰ مهرماه انجام می‌شود 

استاندار ایلام اظهار کرد: افزون بر این دو جاده ورودی و خروجی جدید برای پایانه برکت لحاظ کردیم که از پایانه مهران جدا می‌شود تا تراکم اتوبوس‌های شهری و استان ها کم شود. تاکنون حدود ۶۰۰ سرویس بهداشتی جدید در پایانه برکت، مهران، پارکینگ اربعین و آن سوی مرزهای ایران احداث شده تا کمکی به آسایش و آرامش زائرا شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی استان ایلام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود

علی اکبر حسینی محراب، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان باید به بهترین شکل انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های استان از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال گذشته از مرز چذابه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی است، اظهار کرد: موکب‌داران گرداننده اصلی اربعین حسینی هستند و مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.

خوزستان از جمله استان‌های کشور است که طی ۱۳ سال گذشته میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری