Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های مس سونگون و ارژن شیراز در حالی برگزار می‌شود که سرمربی تیم میزبان از روی سکو عملکرد شاگردان خود را زیر نظر گرفته است. ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون و ارژن شیراز از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های مس سونگون و ارژن فارس در حالی برگزار می‌شود که حدود یک هزار نفر از هواداران تیم میزبان با حضور در سالن شهید پورشریفی تبریز از نزدیک این بازی را تماشا می‌کنند.

علی افضل که روز گذشته قرارداد همکاری خود با مس را امضا کرد، در ابتدای بازی روی نیمکت تیمش نشسته بود اما با توجه به صادر نشدن کارتش، در ادامه به روی سکوهای پشت نیمکت مس رفته و عملکرد بازیکنانش را زیر نظر گرفت. بخش مربوط به نام سرمربی مس در لیست بازی نیز خالی است.

در حالی که قرار بود بازی مس سونگون و ارژن شیراز که قرار بود از ساعت 18 آغاز شود با 4 دقیقه تأخیر شروع شد.

پیش از آغاز بازی دو تیم، تعدادی از هواداران مس سونگون سرمربی جدید این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

سرمربی جدید مس سونگون تا پایان لیگ معرفی شدبرکناری کادر فنی مس سونگون پس از ناکامی در مسابقات آسیایی و بین‌قاره‌ایخوراکچی: پدر نجفی باعث شد او مدیرعامل مس سونگون شود/ بالاترین مدرک مربیگری جهان را دارم

در حین انجام بازی تماشاگران مس سونگون این تیم را با شعار "سونگون آسیایی" تشویق کردند.

 در دقایقی از بازی بازیکنان دو تیم نسبت به قضاوت داوران این دیدار اعتراض داشتند که این موضوع با واکنش داوران همراه بود.

پیش از آغاز نیمه دوم بازیکنان مس سونگون و داوران بازی در زمین حضور داشته و منتظر حضور بازیکنان تیم مهمان برای آغاز این بازی بودند. هنگام آغاز نیمه دوم نیز محمود نصیرلو با مهدی جاوید و علیرضا عسکری از مس و سجاد بندی از ارژن گفت‌وگو کرد.

علیرضا صمیمی که عملکرد خوبی در این بازی داشت، توسط تماشاگران حاضر در سالن تشویق شد.

تعداد تماشاگران این دیدار در نیمه دوم بیشتر شده و به حدود یک هزار و 500 نفر رسید.

با توجه به اشتباه داوران این بازی در دو صحنه علیه مس سونگون، تمشاگران تیم میزبان نسبت به قضاوت یکی از داوران اعتراض کردند. در یکی از این صحنه‌ها نصیرلو توپ را در اختیار مس قرار داد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور