Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم های هایپر شاهین‌شهر و مقاومت البرز از هفته یازدهم  لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر با حضور هواداران اصفهانی آغاز شد و در پایان ۳ بر ۲ به سود تیم میهمان تمام شد.

مقاومت البرز که به عنوان میهمان تیم دسته و پا بسته‌ای نبود و توانست با استفاده از موقعیت‌های خود در نیمه نخست دیدار، با گلزنی علیرضا ابولقاسمی‌فر و علی رحیمی دوبار توپ را از خط دروازه میزبان خود بگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایپر شاهین‌شهر اما با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی، حملات گسترده‌ای را روی دروازه حریف تدارک دید که هیچ یک به گلزنی منجر نشد.

این تیم که دومین دیدار خود را با سرمربی جدید تجربه کرد، در نیمه دوم با گل‌های حسین قبانچی و مسعود فلاح تلاش کرد تا با جبران گل‌های خورده، به بازی برگردد اما تساوی دوام چندانی نداشت و مقاومت البرز سومین گل خود را توسط سهیل جامدی به ثمر رساند و پیروز میدان شد.

۸۱۱۴/۸۱۲۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی فوتسال لیگ برتر تیم مقاومت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ازبکستان قرار گرفته است.

طرفداری | تیم ملی ایران در نیمه اول به تساوی یک - یک رضایت داد.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی برابر ازبکستان قرار گرفت و در نیمه اول با نتیجه یک - یک متوقف شد.

باید منتظر ماند و دید کدام تیم به فینال می‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد