Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: با تلاش همه جانبه آتش نشانان آتش سوزی محوطه کناری کارخانه تولید رنگ در شهرک صنعتی مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نجفی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: علی نجفی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: این حادثه در ساعت 16 و 17 دقیقه بعد از ظهر امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان اطلاع رسانی شد، که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 2، 6، 5 و ایستگاه شهرک صنعتی به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی، به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح روند عملیات افزود: بنا به درخواست کمک فوری ایستگاه شهرک صنعتی از سامانه 125 آتش نشانی زاهدان، بلافاصله ایستگاه آتش نشانی شماره 6 به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی با اعلام اینکه محل آتش سوزی در محدوده عملیاتی شهرک صنعتی واقع در جاده میرجاوه قرار داشت گفت: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند وسعت و گستردگی این آتش سوزی به حدی بود که آتش نشانان بلافاصله در خواست نیروی پشتیبان از ستاد فرماندهی کردند.

نجفی در مورد مشخصات محل آتش سوزی اظهار داشت: محل حادثه محوطه کنار کارخانه رنگ بوده که با استفاده از پالت های چوبی و بشکه های حاوی مقادیری تینر، دیواره ایجاد کرده و حریق در حال سرایت به کارخانه رنگ دارای مخازن مواد شیمیایی تولید رنگ بود.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی شعله های آتش و انفجار های متعدد و پی در پی بشکه های حاوی مقادیر تینر، محل حادثه  به جهنمی سوزان تبدیل شده بود.
 
این مسئول با اشاره  حجم و حرارت این آتش سوزی مهیب بیان کرد: خوشبختانه با تلاش های بی وقفه 13 آتش نشان  حریق تحت کنترل قرار گرفته و مانع از سرایت آتش به کارخانه مجاور شد؛ در نهایت زبانه های مهیب این آتش در ساعت 18 و 7 دقیقه بعد از ظهر امروز اطفا شد.
گفتنی است؛ علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز