Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین شرکت خودروسازی هند اعلام کرد به دلیل بحران در بازار فروش خودرو خط تولید خود را به مدت چند روز تعطیل می‌کند.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کاهش رشد اقتصادی هند باعث شده است که فروش خودرو در این کشور به شدت افت کند. 

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که رشد تولید ناخالص داخلی هند به کمترین میزان در شش سال گذشته رسیده است و تقاضای خودرو در این کشور نیز کاهش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر سرمایه‌گذاری در حوزه خودروسازی هند نیز صرفه اقتصادی خود را تا حد زیادی از دست داده و تنها در ماه آگوست شاهد کاهش 30 درصد فروش خودروهای سواری در هند بوده‌ایم.

شرکت خودروسازی ماروتی که بخش قابل توجهی از سهام آن در دست ژاپنی‌ها است و 53 درصد از بازار فروش سواری در این کشور را در اختیار دارد اعلام کرده است طی هفته جاری خط تولید خود را به دلیل چند روز و به دلیل کاهش فروش تعطیل خواهد کرد.

این شرکت در ماه آگوست شاهد کاهش 36.4درصدی فروش خود بوده است.

در بیانیه شرکت ماروتی آمده است که 2 خط تولید خود در مناطق گوروگرام و مانسار را به مدت 2 روز تعطیل خواهد کرد.

شرکت خودروسازی تاتاموتورز نیز از کاهش 57.84 درصدی فروش خود در ماه آگوست خبر داده است و از سوی دیگر شاهد آن هستیم که فروش خودروهای تجاری شامل اتوبوس و کامیون که یکی از شاخص‌های عملکرد کلان اقتصادی محسوب می‌شود در ماه آگوست در هند به کمتر از نصف رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازار خودرو کاهش رشد اقتصادی ناخالص داخلی هند شرکت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان