Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:46:14 GMT

امامان روستا باید به فکر حل مشکلات مردم باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۴۵۱۸

امامان روستا باید به فکر حل مشکلات مردم باشند

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا روز شنبه در دیدار با امامان روستاهای استان قزوین با بیان اینکه اقدامات امامان روستا باید امید و رضایت را در دل مردم زنده کند، اظهار داشت: حضور ائمه جمعه در روستاهای محروم یکی از توفیقات الهی است که باید قدردان آن بوده و از این فرصت در راستای کمک به محرومان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحانی نیا خدمت به مردم در روستاهای دوردست را یک نعمت بزرگ از سوی خداوند دانست و اظهار داشت: هیچ چیز بهتر از خدمت به مردم نیست و روحانیون به عنوان امامان روستا باید بدانند که وظیفه سنگینی بر دوش آنها نهاده شده است.

رییس حوزه‌های علمیه استان قزوین بر ضرورت ادامه تحصیل امامان روستا نیز تاکید کرد و گفت: حضور روحانیون در روستاها نباید فرصت ادامه تحصیل را از آنها سلب کند، بلکه با تلاش و پشتکار باید در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه تحصیل دهند.

در پایان این مراسم از زحمات امامان روستای مدان، هنیز، زوارک، گرمارود، آتان، زرند، عباس آباد و گشنه رود واقع در مناطق الموت شرقی، غربی و طارم سفلی تقدیر کرد.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه طارم قزوین محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از شکسته شدن دو بند خاکی در زیرکوه خبر داد و گفت: به دنبال تشکیل سیلاب و شکسته شدن بند‌های خاکی زیرکوه، روستا‌ها تخلیه و با دستور استاندار جلسه اضطراری سیلاب در استان برای امدادرسانی برگزار می‌شود.

او افزود: به دنبال سیلاب و حجم زیاد بارندگی در شهرستان زیرکوه، بند خاکی قدیمی روستای نوده شکست.

آخوندی با بیان اینکه طی تماسی تلفنی ساعت ۴ صبح با فرماندار شهرستان زیرکوه اعلام شد که بند خاکی روستای نوده وضعیت مطلوبی ندارد که بلافاصله دستور تخلیه روستا‌های پایین دست داده شد، اظهار کرد: فرماندار شهرستان و مدیرکل هلال احمر پیگیری‌های لازم را انجام دادند و مردم روستا (۶۰ خانوار) سریعاً تخلیه و در آبیز اسکان داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: ساعت ۱:۲۰ دقیقه صبح سد نوده شکسته شده، اما به لطف خدا با اقدام سریع و تخلیه روستا برای کسی اتفاقی پیش نیامده است و خسارت جانی نداشته ایم.

او بیان کرد: سد روستای نوده به دنبال بارندگی شدید و سیلاب شکسته شده و حوزه آبخیز هم بسیار گسترده است و بخشی از آب وارد شهر حاجی آباد شده و روستا‌های بقرایی و محمد آباد را هم تحت تأثیر قرار داده است.

آخوندی بیان کرد: سطح آب سیلاب به نحوی است که از رکاب ماشین بالاتر آمده لذا تیم‌های تخلیه آب مستقر شده اند و به محض اینکه بتوان امدادرسانی کرد خانه‌ها هم به کمک مردم لایه روبی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 بدون خسارت بودن بارندگی های اخیرخراسان جنوبی

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری با دستور استاندار خراسان جنوبی، جلسه اضطراری سیلاب در استان تشکیل خواهد شد و تمام امکانات برای امدادرسانی به زیرکوه بسیج می‌شوند.

او همچنین از شکسته شدن بند خاکی روستای سالک آباد زیرکوه هم خبر داد و عنوان کرد: ۲۵۰ خانوار روستای بمرود از سوی امدادگران هلال احمر به شهر حاجی آباد منتقل و اسکان داده شده اند.

آخوندی تصریح کرد: تیم امدادی هم اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند