Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال مجلس، پیرامون موضوع هزینه هدفمند در فوتبال ایران به خبرنگار برنا گفت: بنده معتقدم در لیگ نوزدهم تیم‌ها به قول معروف ریخت و پاش داشتند و در ظاهر بسیاری از باشگاه‌ها در این‌باره برنامه‌محور عمل می‌کنند اما سوال مهم اینجاست که آیا این برنامه‌ها که به طور مثال در باشگاهی با میلیون‌ها هوادار اجرا می‌شود، آیا پیش از این در کشورهای صاحب نام در فوتبال یا لیگ‌های حرفه‌ای آزمون خود را پس داده است؟ سوال دوم اینجاست که اگر این برنامه‌ها بر پایه اصول حرفه‌ای است و آزمون خطا خود را نیز پس داده است، باید در فوتبال ایران به روش خاص خود به اجرا در بیاید و به شکلی با قوانین داخلی تطبیق داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: مدیران فوتبال ما باید الگوهای مختلف را در زمینه در آمد زایی و زیر مجموعه آن یعنی تبلیغات بررسی کنند و مطالعات لازم را صورت دهند تا در حوزه فوتبال اقدامات بزرگی صورت گیرد. تبلیغات در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید اقدامات جدی در این‌باره صورت بگیرد.

وی در ادامه پیرامون پیش‌بینی‌اش از سطح کیفی لیگ نیز عنوان کرد: بنده امیدوارم هزینه‌های صورت گرفته حداقل باعث بالا رفتن کیفیت بازی‌ها شود و هواداران از دیدن بازی لذت ببرند. فوتبال از این بابت که زمان فراغت برای جوانان و سایر اقشار بوجد می‌آورد، اهمیت بالایی دارد و حداقل تلاش فدراسیون باید این موضوع باشد که مردم از این زمان لذت بیشتری ببرند، البته در عین حال با بالا رفتن کیفیت خیلی مسائل از جمله معرفی بازیکنان جدید به تیم ملی و ارائه بازیکنان آماده به تیم ملی نیز خود به خود حل می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه به موضوع  تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بحث فوتبال ملی، باید دید برگزاری لیگ تا چه حد به تیم ملی کمک می‌کند. بنده و سایر دوستان بی‌تردید از برگزاری جلسه میان سرمربی تیم ملی فوتبال و سرمربیان باشگاه‌ها استقبال می‌کنیم و این می‌تواند به هم‌افزایی در فوتبال ایران کمک شایانی کند. تیم ملی خودش را برای حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند و همه باید از ویلموتس و شاگردانش حمایت کنیم، اما آنچه که مشخص است لیگ ما در معرفی پدیده‌های جدید برای فوتبال ایران به وظیفه ذاتی خود به میزان پتانسیلی که دارد به هیچ وجه عمل نمی‌کند. فکر می‌کنم هنگ‌کنگ رقیب چندان سختی نیست، اما هیچ تیمی را نباید دسته کم گرفت. ضمن اینکه حضور تیم ملی در جام جهانی و  اقتدار و رشد در نتیجه‌گیری نیز بسیار مهم است. به هرحال تیم ملی می‌تواند برای سومین بار راهی جام جهانی شود و هم‌اکنون اولویت فوتبال ایران این موضوع است.

بخش دیگری از صحبت‌های زارع پیرامون عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، وی در این رابطه با اشاره به هزینه‌های 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو در نقل و انتقالات نیم فصل بیشترین هزینه‌ها را انجام دادند و باید هواداران را با عملکرد خود در آسیا خوشحال کنند. البته تیم دیگری هم هست که هزینه بیشتر از این تیم‌ها کرده است، اما اگر ما از این تیم‌ها نام می‌بریم به این خاطر است که آنها نماینده کشور در یک تورنمنت معتبر و مهم هستند و باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.

وی در ادامه افزود: در فوتبال روز دنیا مدیریت هزینه علاوه بر دو شاخصه مهم ثبات کادر فنی و بازیکنان اهمیت زیادی دارد، فکر می‌کنم نمایندگان ما پتانسیل حضور در مراحل بالای آسیا را دارند و باید مانند تیم ملی از آنها نیز حمایت شود. باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس حواشی زیادی دارند که مدیریت باید در این مقوله مقتدرانه عمل کند. ضمن اینکه مجلس از خصوصی‌سازی این دو باشگاه همچنان حمایت می‌کند و امیدواریم این مهم در سال جاری صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس تیم ملی جام جهانی رشد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر را برگزار کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود. تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد. با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو (آقا وسط) پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم