Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@20:00:40 GMT

ایمان به خدا را در عمل نشان دهید

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۴۷۸۷

ایمان به خدا را در عمل نشان دهید

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سید‌قاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب، 15 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب با اشاره به اینکه ایمان آوردن به خدا فقط زبانی نیست و باید در عمل آن‌را نشان داد، گفت: مسئولان باید ایمان خود را با کوتاهی نکردن در خدمت‌رسانی به مردم نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: در زیارت عاشورا می‌خوانیم خدایا لعنت کن ظالمان را، و آخرین آنها را که در حق محمد و آل محمد ظلم کردند.
خطیب جمعه خوشاب با سفارش به مداحان برای انتخاب اشعار مناسب مداحی و داشتن خلوص در کار، بیان کرد: به جوانان میدان داده شود و از تصاویر نامناسب در مراسم عزاداری استفاده نشود.
دهقانی با بیان اینکه نوحه‌سرایی و مداحی مجوزی برای گناه کردن نیست، تصریح کرد: جلسات عزاداری حضرت سید‌الشهدا(ع) باید با معرفت و برای نزدیک شدن به خدا و ائمه اطهار(ع) باشد و در این جلسات رنگ و بوی خدایی وجود داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در خوشاب با اشاره به اینکه پیام بزرگ عاشورا عدم سازش و تسلیم در برابر ظالم و ستمگران است، گفت: ایستادگی در برابر دشمن هزینه دارد؛ برخی افراد می‌گویند با دشمن باید سازش کرد وگرنه باید هزینه بدهیم. از بدو اسلام تا به امروز ایستادگی در برابر ظلم و ستم هزینه داشته است، مگر ملت ایران برای رسیدن به آرمان‌ها و اصول خودشان چند صد هزار شهید تقدیم انقلاب نکردند، مگر ما هنوز برای رسیدن به اصول و آرمان‌های انقلاب هزینه نمی دهیم، ما در مکتب حسینی بزرگ شدیم و سازش با دشمن هرگز امکان ندارد.
وی با بیان اینکه برخی دلدادگان‌ به غرب و اروپا نگاه‌شان به چراغ سبز دشمن است، اظهار کرد: تاریخ جنگ ایران و عراق را فراموش نکنید؛ در مقابل ایران فقط عراق نبود و بنابر اسناد موجود 44 کشور در مقابل ایران بودند.
خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب با آرمان‌های ایران مشکل دارند، افزود: اگر ما مشکلاتی در کشور داریم باید با توجه به ظرفیت‌های داخلی و با وحدت و همدلی حل شود.
حجت‌الاسلام دهقانی با اشاره به اختلافات اعضای شورای اسلامی شهر سلطان‌آباد، گفت: عزیزانی که می‌خواهند با عنوان تفرقه از میادین خدمت کناره‌گیری کنند این کار را نکنند و با اتحاد و انسجام نوکری مردم را بکنند. ما باید انسجام و وحدت داشته باشیم.
وی اظهار کرد: تاوان اختلاف مسئولان را مردم می‌دهند و در صورت گسترش اختلافات و حاشیه‌سازی هدف غایی و نهایی که خدمت به مردم است محقق نخواهد شد و از مشکلات اصلی مردم و از انجام کارهای مهم باز خواهند ماند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایمان به خدا مسئولان خدمت رسانی به مردم خطبه های نماز جمعه سلطان آباد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان از حمایت سراسری دانشجویان جهان از فلسطین، به عنوان طوفان الاقصی دوم یاد کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که یک جنگ نرم جهانی علیه اسرائیل و صهیونیست‌ها برپا شده است.

وی با بیان اینکه طوفان ضد اسرائیلی از آمریکا شروع شده و کم کم تمام کشورهای غربی را نوردیده و حالا به دانشگاه‌های عربی رسیده است، ابراز کرد: این طوفان شگفت‌انگیز است و از همه جا سیلی‌های محکمی به گوش استکبار گران وارد کرده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه گسترش دامنه و وسعت جنایت‌های رژیم صهیونیستی سبب ساز این رویداد بزرگ شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع معلمان فرمودند که حالا جامعه جهانی به این نقطه رسید که وقتی مردم ایران می‌گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برای چه می‌گویند و امروز حقانیت کلام مردم ایران مشخص شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • واژگونی تریلی در محور خوشاب -دوغایی
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود