Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان این مطلب گفت: هم اکنون در استان هزار و ۲۳۸ واحد صنعتی در حال فعالیت می‌باشد که حجم سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد‌ها بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال می‌باشد.
فغفوری گفت: اشتغالزایی صورت گرفته در واحد‌های صنعتی استان ۴۲ هزار نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صمت استان درخصوص واحد‌های صنعتی راه اندازی شده در سال جاری نیز گفت: طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۵۵ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

فغفوری گفت: امسال تاکنون ۵۷۲ نفر در واحد‌های صنعتی استان مشغول به کار شده اند.

او گفت:۴ طرح بزرگ صنعتی نیز تا پایان سال در زنجان به بهره برداری می‌رسد.   ترانسفورماتور، انواع سیم و کابل، فولاد، شمش سرب و روی، چدن، مس، فرآورده‌های لبنی، انواع نخ پنیه و پارچه، انواع سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، دستمال کاغذی، رول پیشو و پوشک بچه به عنوان عمده محصولات تولیدی استان به شمار می‌روند.   انتهای پیام/ن   ۷۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان