Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، عیسی کلانتری، رئیس فعلی سازمان محیط زیست که در سال 88 مسئول ستاد روستائیان حامی میرحسین موسوی بود، در برنامه «دستخط» به برخی سوال‌ها پیرامون چرایی رفتار کاندیدای ناکام اصلاح طلبان در سال 88 از دیدگاه خودش پاسخ داد.

شما در سال 84 به آقای هاشمی رای دادید.
بله.

*موافق بودید در انتخابات بیایند؟
وقتی خودشان تصمیم گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. من مخالف آقای هاشمی بودم که انتخابات مجلس ششم شرکت کنند. خیلی مخالف بودم. به خود ایشان هم گفتم.

*چرا؟
بالاخره ایشان نباید به مجلس می‌آمد ولی تصمیم گرفت که بیاید. از من هم نظر خواست گفتم 100 درصد مخالفم. شما نباید به مجلس برگردید ولی در سال 84 موافق بودم چون آقای هاشمی کاملاً به مسائل کشور مسلط شده بود ولی ایشان رای نیاورد.

*در سال 88 در ستاد آقای موسوی بودید.
بله. من در سال 88 مسئول ستاد کشاورزان و روستائیان آقای موسوی بودم.

*بعد از انتخابات که ایشان به نوعی نتیجه انتخابات را قبول نکرد ...
البته من به خود انتخابات در سال 88 کاری ندارم که چه اتفاقاتی افتاد ولی وقتی که شورای نگهبان انتخابات را تائید کرد، من خدمت ایشان رفتم، در دفترش نزدیک پارک لاله، گفتم آقای مهندس انتخابات تمام شده و شورای نگهبان تائید کرده و من فکر می‌کنم باید تمام شود و ما دیگر فکر می‌کنیم که وظیفه‌مان تمام شده است.

*ایشان چه گفتند؟
ایشان بیشتر تحت فشار اطرافیان بودند. حس کردم تا حدود زیادی با من هم‌نظر است ولی اطرافیان ایشان بیش از حد فشار آوردند. وقتی جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول داشتیم و در نهایت شورای نگهبان انتخابات را تائید کرده است، رهبری تائید کردند، دیگر تمام است.

*سال 92 و 96 هم به آقای روحانی رای دادید؟
بله. ما در خدمت آقای روحانی بودیم. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد