Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:22:46 GMT

اجرای طرح زیارت نیابتی اربعین توسط زیارت اولی ها 

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۵۲۰۴

اجرای طرح زیارت نیابتی اربعین توسط زیارت اولی ها 

سید حسام الدین حسینی، گفت:گروه جهادی فانوس جنوب با همکاری خیرین در نظر دارد، طرح زیارت نیابتی اربعین توسط زیارت اولی ها را اجرا کند.

« سید حسام الدین حسینی »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: گروه جهادی فانوس جنوب در نظر دارد در ایام اربعین امسال با مشارکت خیرین طرح زیارت نیابتی را توسط زیارت اولی ها اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مؤسسه جهادی فانوس جنوب، افزود: تاکنون شرایط اعزام ۱۰۰ نفر از زیارت اولی ها به صورت رایگان مهیا شده است و امیدواریم که این تعداد با همکاری بانی های خیر، به ۲۵۰ نفر افزایش یابد.

وی، بیان داشت: کمک هزینه اعزام برای هر نفر ۱۰ میلیون ریال برنامه ریزی شده است و افراد منتخب در ایام اربعین به عتبات عالیات اعزام می شوند.

حسینی، ابراز داشت: نیکوکاران و خیرین می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر گروه جهادی فانوس جنوب واقع در مسجد الرسول جیرفت و یا با شماره گیری 09135072196 در این طرح مشارکت کنند.

رئیس مجمع جهادگران استان کرمان، عنوان داشت: افراد متقاضی واجد شرایط اعزام رایگان به کربلای معلی می توانند جهت شرکت در قرعه کشی های مسجد و  هیئت های محله خود که قبلا هماهنگی آن با مسئولین هیئت ها صورت پذیرفته، نام نویسی کنند.

وی، به شرایط زیارت اولی ها، اشاره کرد و افزود: افراد بین ۱۵ تا ۷۰ سال با توانایی پیاده روی، سلامت کامل، توانایی سفر و پیاده روی و عدم سفر به کربلا، می توانند ثبت نام کنند.

حسینی، اظهار داشت: آخرین مهلت مشارکت در اعزام و معرفی زیارت اولی ها، عاشورای حسینی است و پس از آن لیست ها بسته می شود.

مسئول مؤسسه جهادی فانوس جنوب، در پایان، بیان داشت: ان شاءالله با همکاری خیرین طی مدت کوتاهی تمامی همشهریان و مردم جنوب کرمان، کربلایی شوند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم شیرخوارگان حسینی محرم عزاداری محرم همایش شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان حضرت علی اصغر ع مسجد استان بوشهر خطبه نماز جمعه زیارت اولی ها اربعین پیاده روی اربعین کربلای معلی جنوب کرمان زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط، اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. وی افزود: نخستین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران مربوط به استان بودند بیان کرد: نخستین گروه عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.
مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی