Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@23:08:17 GMT

حلقه بزرگی از راه‌ها دور اصفهان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۵۲۶۳

حلقه بزرگی از راه‌ها دور اصفهان احداث می‌شود

شهردار اصفهان گفت: با احداث رینگ چهارم حلقه بزرگی از راه‌ها گرد اصفهان ساخته می‌شود که ورودی و خروجی خودروها همچنین آلودگی‌ها را کنترل خواهد کرد و قطعاً این مهم می‌تواند خدمت بزرگی به مردم اصفهان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز –شنبه-۱۶ شهریورماه ۹۸- در برنامه رادیویی«سلام اصفهان» اظهار کرد: دو هفته گذشته جلسه شورای معاونان شهرداری را در منطقه ۱۵ برگزار کردیم و هفته گذشته این شورا در منطقه ۱۰ تشکیل شد که بخشی از دستور جلسه به موضوعات پیشنهاد شده توسط این منطقه اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تلاشگران و خدمت‌گزاران مردم در منطقه ۱۰ برای خدمت به شهروندان و عمران و آبادانی شهر در تلاش هستند که با توجه به بررسی‌های انجام شده امیدواریم به زودی پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ شامل احداث فرهنگسرا، ورزشگاه و خیابان به زودی افتتاح شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه علاوه بر این منطقه همچنین مناطق ۱۴ و ۱۵ نیز تاکنون تلاش‌های زیادی برای آزادسازی مسیر حلقه حفاظتی شهر انجام داده‌اند، افزود: خوشختانه در منطقه ۱۰ تمام آزادسازی‌ها انجام شده و در منطقه ۱۴ نیز در حال اتمام است.

وی ادامه داد: وسعت آزادسازی مسیر حلقه حفاظتی شهر در منطقه ۱۵ از مجاورت کارخانه قند تا جاده فرودگاه است که انتظار می‌رود مالکان پلاک‌های در مسیر، همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

نوروزی ضمن قدردانی از تمام مدیران و کارکنانی که در راستای آزادسازی مسیر رینگ چهارم تلاش کرده‌اند، گفت: از مردم و مالکان پلاک‌های واقع شده در مسیر حلقه حفاظتی شهر نیز که در آزادسازی‌ها با شهرداری همکاری و همراهی کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حلقه حفاظتی شهر پروژه‌ای بسیار عظیم و خدمت بزرگی به مردم شهر اصفهان است که نقش مهمی در ارتباط با تمام استان‌های شرقی و شهرستان‌های مستقر در آن مسیر دارد، تصریح کرد: احداث این پروژه بزرگ، تردد را در اصفهان آسان و زندگی مردم را ایمن می‌کند همچنین کنترل ترافیک و کاهش آلودگی‌ها را به همراه خواهد داشت.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با احداث رینگ چهارم حلقه بزرگی از راه‌ها دور اصفهان احداث می‌شود که ورودی و خروجی خودروها همچنین آلودگی‌ها را کنترل خواهد کرد و قطعاً این مهم می‌تواند خدمت بزرگی به مردم اصفهان باشد.

وی با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تاکید کرد: در این ایام مردم به عزاداری مشغول هستند و شهرداری نیز در این راستا تمام امکانات خود را به کار گرفته تا عزاداران و هیئت‌ها راحت‌تر تردد کنند.

نوروزی افزود: انتظار می‌رود شهروندان و هیئت‌های عزاداری با هم همکاری کنند تا تردد مردم و خودروها با مشکل موجه نشود و شهروندان به موقع به مقصد برسند و عزاداران نیز در یک فضای آرام به عزاداری بپردازند.

کد خبر 388654

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان کلانشهر رینگ چهارم پروژه هاي عمراني هیئت عزاداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه