Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پولاد نجاهی بخشدار جرگلان گفت: هشت کلاته در شهر یکه سعود جرگلان خارج از طرح هادی جهت گازکشی هستند که در جلسات با حضور مسولان استانی برای ۵ کلاته که دارای ۴۰۰ خانوار هستند مشکل رفع شد و دستور داده شد تا قبل از شروع فصل سرما به این کلاته‌ها گازرسانی شود.

نجاهی افزود: این کلاته‌ها شامل کلاته ملک آباد، بسیج، حاج بشم، کمالی بزرگ و نورآباد در یکه سعود است که کلاته‌های همچون چشمه قره آقاچ، کمالی بالا و پشت پاسگاه که از یکه سعود ۴ الی ۵ کیلومتر بوده و خارج از طرح هادی هستند فعلا از گاز بی بهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاهی با اشاره به اینکه به تمامی روستا‌های دهستان جرگلان در بخش جرگلان گازرسانی شده است، گفت: از هر روستا تعدادی کلاته که جمعیت آن‌ها از دو درصد تا ۱۵ درصد است خارج از طرح هادی هستند که گازرسانی نشده است.

بخشدار جرگلان از گازرسانی به تمامی روستا‌های دهستان حصارچه خبر داد و گفت: اکنون تنها یک روستا بنام قره اقاچ محمد نفس گازکشی شده است و مابقی روستا‌ها شبکه اصلی اجرا شده و در حال المک گذاری و نصب المک هستند که امیدواریم تا قبل از شروع فصل سرما و پایان آبان ماه به اتمام برسد.

بخش جرگلان در شهرستان رازوجرگلان دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت است که گازکشی به این بخش از دوسال قبل آغاز شد.

انتهای پیام/د

گازرسانی به دو دهستان راز و جرگلان امسال تکمیل می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان