Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس اداره ساختمان و خدمات جهاد کشاورزی زنجان گفت: در راستای اقدامات بهره‌ورانه از اوایل برنامه پنجم در راستای مدیریت سبز و کاهش مصرف حامل‌های انرژی و با عنایت به مصوبات اولین جلسه شورای فنی استان مبنی بر تولید برق از انرژی خورشیدی و همچنین الزام قانونی استفاده حداقل ۲۰ درصد از برق ساختمان‌های اداری در سال ۹۶ سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خود را مکلف به اجرای این سیستم در ساختمان‌های اداری خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین تقی‌بیگلو از افتتاح سامانه خورشیدی تولید برق همزمان با هفته دولت در ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان ابهر خبر داد و عنوان کرد: عملیات تحقیق و اجرای این پروژه از ابتدای تیرماه سال ۹۷ شروع و نهایتاً در تیر ماه سال جاری با برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات و با به کارگیری از کالای ایرانی در طراحی و نصب سامانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال اجرایی شد.
او ظرفیت تولیدی سامانه خورشیدی نصب شده در ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان ابهر را حدود ۱۸ مگاوات در سال اعلام کرد و افزود: توجه به مصرف سالانه این مدیریت حدود ۴۰ درصد برق مصرفی از طریق این سامانه تامین می‌شود.

تقی‌بیگلو خاطرنشان کرد: از مزایای بهره‌گیری از سامانه خورشیدی تولید برق می‌توان به سازگاری با محیط زیست و نداشتن آلایندگی زیست محیطی در بحث مدیریت سبز، سهولت نگه‌داری و کنترل سامانه نسبت به مولد‌های دیزل ژنراتور، بازدهی بالاتر (با ظرفیت تولید حدود ۲۰ سال)، مقرون به صرفه بودن تولید برق از این نوع تکنولوژی نسبت به مولد‌های دیزلی و مستقل‌سازی این سامانه درصورت قطع برق سراسری با استفاده از مجازی‌سازی شبکه در بحث مدیریت بحران اشاره کرد.

انتهای پیام/ن     ساختمان جهاد کشاورزی ابهر به سامانه خورشیدی تولید برق مجهز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور در این همایش با اشاره به رکورد شکنی برداشت بیش از ۷ تن پنبه در هر هکتار گفت: سال‌های گذشته ۲ رقم پنبه داشتیم، اما اکنون ۱۴ رقم تجاری داریم که ارقام زودرس هستند و صرفه جویی در مصرف آب از جمله مزیت آنهاست.

قربانی افزود : کشورمان به سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن وش پنبه برای صنایع مختلف نیاز دارد.

برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در این همایش از برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در استان خبر داد.

در این همایش از جدیدترین دستگاه کارنده پنبه که با توان تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است رونمایی شد.

سالانه حدود ۲۰ هزار هکتار از مزارع گلستان زیر کشت پنبه می رود که یک پنجم تولید کشور از این سطح برداشت می شود.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی