Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- همایش "شیرخوارگان حسینی" صبح امروز همزمان با نخستین جمعه محرم الحرام در امامزادگان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز مادرانی از ۶هزار و ۲۵۰ نقطه ایران ۴۵ کشور جهان هم ناله رباب در عزای طفل شیرخوارش علی اصغر (ع)در گوش جهان طنین انداز شد این مراسم دربجنورد در امامزاده سیدعباس (ع) با حضور پرشور آحاد مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان شیروان در بقعه امامزاده حمزه رضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام پرهیزکار برپا شد و در شهرستان فاروج در امامزاده سید جعفر علیه السلام سیاهدشت ساعت ۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام وردی زاده برپا خواهد شد. سخنران همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان اسفراین حجت الاسلام نجف زاده و در شهرستان مانه و سملقان حجت الاسلام مرادی به ترتیب در امامزاده جعفر بن موسی علیه السلام کوشکی و امامزاده ابراهیم علیه السلام انصار اجرا شد. برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرمه نیز ساعت ۱۵ و با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیم فرد در محل امامزاده فخرالدین علیه السلام انجام می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: همايش شیرخوارگان حسینی ع امامزادگان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد