Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) شهرستان اندیمشک گفت: هم زمان با برگزاری آئین‌های ویژه عزاداری سالار شهیدان آئین طبخ و توزیع بزرگ‌ترین غذای نذری به میزبانی اندیمشک برگزار می‌شود. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

شهلا سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری آئین ویژه سفره داران باب الحوائج(ع) در شهرستان اندیمشک پیش بینی و فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که امسال و برای سومین سال متوالی آئین گرامی داشت باب الحوائج(ع) به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود، گفت: این آئین، سنت مردم اندیمشک بوده که هر سال و هم زمان با ایام سوگواری محرم به اجرا می‌رسد.

مسئول برگزاری آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) شهرستان اندیمشک ادامه داد: در این آئین فرهنگی و مذهبی، بزرگ‌ترین غذای نذری طبخ و توسط خادمین اهل بیت(ع) در اختیار شهروندان و اقشار نیازمند قرار می‌گیرد.

وی افزود: آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) دوشنبه 18 شهریور ماه و پس از برگزاری آئین سوگواری یوم العباس(ع) در عصر تاسوعای حسینی(ع) بین شهروندان و اقشار محروم توزیع می‌شود.

سهرابی با بیان این که این غذای نذری در میدان امام خمینی(ره) اندیمشک توزیع و در اختیار نیازمندان و عزاداران سالار شهیدان قرار می‌گیرد، گفت: با برگزاری آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) 14 هزارغذای نذری طبخ و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص بیش از 2000 متر مربع از فضای خیابان امام خمینی(ره) اندیمشک به طبخ این غذای نذری، خاطر نشان کرد: این فضا با همکاری شهرداری و کسبه شهرستان اندیمشک به آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) اختصاص یافته است.

مسئول برگزاری آئین سفره‌داران باب الحوائج (ع) شهرستان اندیمشک عنوان کرد: هم چنین بیش از 40 آشپز و 200 خادم اهل بیت(ع) در طبخ و توزیع این غذای نذری به عنوان بزرگ‌ترین نذری شهرستان اندیمشک، مشارکت دارند.

آئین سفره داران باب الحوائج (ع) در اندیمشک برگزار می‌شودسروده‌هایی در رثای باب الحوائج:«اسمع، افهم، علی اصغر من!»شعرخوانی وحید قاسمی در رثای باب الحوائج (ع): «مرد بودن به سن و سال که نیست» + فیلم
 رئیس هیئت مدیریه موسسه خیره مریم عذرا(ع)  شهرستان اندیمشک با بیان این که آئین سفره‌داران باب الحوائج (ع) شهرستان اندیمشک از محل کمک‌های مردمی و خیرین تأمین و طبخ می‌شود، افزود: هیئت بیت الزهرا(س) و هم چنین موسسه خیریه مریم عذرا(ع) در تهیه و تأمین نیازهای این آئین ویژه فرهنگی و مذهبی مشارکت دارند. سهرابی با اشاره به این که موسسه خیریه مریم عذرا واقع در کوی خیابان پاسداران جنوبی آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای طبخ و توزیع این غذای نذری است، افزود: سال گذشته بیش از 14 هزار غذای نذری با برگزاری آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) شهرستان اندیمشک میان عزاداران حسینی و نیازمندان سالار شهیدان توزیع شده است. انتهای پیام/ R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد