Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «همه این پیروزی» ساخته احمد غصین که داستانش در سال ۲۰۰۶ لبنان و در زمانی می‌گذرد که این کشور با درگیری بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی روبرو بود، به عنوان برنده بزرگ بخش هفته منتقدان ونیز که به آثار نخست کارگردان‌ها اختصاص دارد، انتخاب شد.

این فیلم درباره مرد جوانی به نام مروان است که هنگام آتش‌بس به جستجوی پدرش می‌رود که حاضر نشده دهکده‌اش در جنوب را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که همسر او رانا دارد تلاش می‌کند تا مدارک لازم برای مهاجرتشان به کانادا را آماده کند. مروان هیچ ردپایی از پدرش پیدا نمی‌کند و آتش‌بس به سرعت شکسته و موقعیت از کنترل خارج می‌شود و او مجبور می‌شود تا به خانه نجیب که دوستش است برود. بمب‌ها فرو می‌ریزند و تنش در خانه بالا می‌گیرد و گروهی از سربازان رژیم صهیونیستی نیز وارد ساختمان می‌شوند.

این فیلم را جورجز شوکر و مریم ساسین از کمپانی آبوت در لبنان تهیه کرده‌اند و فیلم محصول مشترک لبنان، فرانسه و آلمان است. این فیلم موفق به کسب ۲ جایزه شد که یکی به انتخاب هیات داوری و دیگری به انتخاب مردم بود و در عین حال برنده جایزه تکنیکال نیز شد.

این بخش مستقل جوایز ونیز که به آثار اول کارگردان‌ها اختصاص دارد همچنین یک جایزه را که با عنوان جایزه کلوپ فیلم ورونا شناخته می‌شود به شهاد امین نویسنده و کارگردانی از عربستان سعودی برای فیلم «مقیاس‌ها» داد که فیلمش تصویری از یک داستان فولکلور عربی را ارایه می‌کرد. در این فولکلور زن جوانی به مقابله با سنت روستایی ماهیگیری خود می‌پردازد که طبق رسم‌شان باید نوزادان دختر را به پری هیولای دریاها به رسم قربانی بدهند.

بخش هفته منتقدان که از سوی اتحادیه ملی منتقدان فیلم ایتالیا برگزار می‌شود، یکی از بخش‌های جنبی جشنواره فیلم ونیز است.

جایزه ورونا نیز هر سال از سوی یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌های سینمایی ایتالیا به فیلمی که بیشترین خلاقیت را ارایه کند، اهدا می‌شود.

همه فیلم‌هایی که در بخش هفته منتقدان ونیز شرکت داشتند مانند فیلم‌های حاضر در بخش رسمی، از شانس دریافت شیر آینده برخوردارند.

جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۹ امشب (شنبه ۱۶ شهریور) با معرفی برندگان بخش رسمی، به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا جشنواره بین المللی فیلم جنگ شیر لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴

در سال ۲۰۱۲، اولین گزارش منتشر شد که داده‌های نظرسنجی گالوپ را از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ بررسی می‌کرد و از پاسخ‌دهندگان تقریباً در هر کشوری می‌خواست زندگی خود را در مقیاس ۰ تا ۱۰ ارزیابی کنند.

به گزارش روزیاتو، در سال ۲۰۱۱، بوتان اسپانسر قطعنامه سازمان ملل شد که از دولت‌ها دعوت می‌کرد تا شادی و رفاه را به عنوان راهی برای سنجش توسعه اجتماعی و اقتصادی در اولویت قرار دهند و بدین ترتیب، گزارش جهانی شادی متولد شد.

در سال ۲۰۱۲، اولین گزارش منتشر شد که داده‌های نظرسنجی گالوپ را از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ بررسی می‌کرد و از پاسخ‌دهندگان تقریباً در هر کشوری می‌خواست زندگی خود را در مقیاس ۰ تا ۱۰ ارزیابی کنند.

از این رو، آن‌ها یک «امتیاز شادی» از ۱۰ را برای مقایسه میزان شادی کشور‌ها استخراج کردند. بیش از یک دهه است که گزارش شادی جهانی ۲۰۲۴ ماموریت اندازه گیری و مقایسه رفاه را ادامه می‌دهد. آخرین یافته‌های آن نشان می‌دهد که چگونه کشور‌ها در سال‌های اخیر شادتر شده‌اند. این یافته‌ها در اینفوگرافی زیر به تصویر کشیده شده است و ۲۰ کشوری را که از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیشترین رشد را داشته‌اند را نشان می‌دهد.

کدام کشور‌ها از سال ۲۰۱۰ شادتر شده‌اند؟

صربستان در فهرست ۱۲ کشور اروپای شرقی پیشتاز است که میانگین امتیاز شادی آن‌ها در دهه گذشته بیش از ۲۰ درصد بهبود یافته است.

در همین دوره زمانی، پیشرفت اقتصاد صربستان دو برابر شده و به ۸۰ میلیارد دلار رسیده است و سرانه تولید ناخالص داخلی آن تقریباً دو برابر شده و به ۹،۵۳۸ دلار بر اساس دلار فعلی رسیده است.

از اولین گزارش، اروپای غربی به طور متوسط شادتر از اروپای شرقی بوده است. اما همانطور که نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد، سطح شادی اروپای شرقی به همتایان غربی نزدیک شده است. در واقع، وقتی به افراد زیر ۳۰ سال نگاه می‌کنیم، آخرین امتیازات شادی در سراسر قاره تقریباً یکسان است.

در مجموع، ۲۰ کشور از سال ۲۰۱۰ امتیاز شادی خود را یک امتیاز کامل یا بیشتر در مقیاس ۰ تا ۱۰ افزایش داده‌اند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران