Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه شروع عملیات اجرایی پل کابلی محور سوادکوه- تهران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر ۲ هزار کیلومتر از طرح آسفالت راه روستایی در سطح کشور در دست اجراست که در سال‌جاری به پایان می‌رسد.
وی اضافه کرد: ما برای توسعه روستاها نیازمند به تامین زیرساخت در این مناطق به خصوص در حوزه راهها داریم و در قالب طرح اقدام ملی این کار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مازندران در حوزه راه روستایی با محرومیت‌هایی مواجه است و در این طرح به مناطق محروم در استان‌های کشور از جمله مازندران توجه بیشتری می شود.
 توجه به راههای اصلی مازندران
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع عملیات اجرایی پل کابلی در محور سوادکوه- تهران گفت: با ساخت این پل بخش زیادی از گره کور ترافیکی در این محور برداشته  می شود.
اسلامی اظهار داشت: برای این پروژه حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که تا ۳۰ ماه آینده به اتمام می رسد.
وی اضافه کرد: توجه به راههای اصلی مازندران به عنوان یکی از محورهای مورد توجه و بهره برداری مسافران و گردشگران و راههای پرترافیک کشور در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد : با این رویکرد طرح چهار خطه محور سوادکوه – تهران خاتمه یافت و محورهای دیگر ( هراز) نیز در دست اجراست و توجه خوبی در حوزه اعتباری به این بخش از راه می شود.
وی همچنین توسعه بندرامیرآباد را از دیگر برنامه های وزارتخانه متبوعش ذکر کرد و گفت: با پیوستن ایران به سازمان اقتصادی اوراسیا ، بندرامیرآباد یکی از گذرگاههای مهم در این توافق می تواند باشد.
اسلامی افزود : شبکه ریلی کشور به این بندر متصل شد و باید هر چه سریعتر اسکله رورو ریلی نیز تکمیل شود تا بتوانیم  از تمام ظرفیت این بندر استفاده کنیم.
محمد اسلامی برای افتتاح و کلنگ زنی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردریال پروژه راهسازی به مازندران سفر کرد.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر راه و شهرسازی مسافران وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن