Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:53:55 GMT

اظهارات کی‌روش پس از تساوی با برزیل

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۶۲۷۴

اظهارات کی‌روش پس از تساوی با برزیل

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد امروز در مهمترین دیدار دوستانه در منطقه آمریکای جنوبی برزیل به مصاف کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش رفت که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

کارلوس کی روش، سرمربی سابق کشورمان بعد از تساوی مقابل برزیل گفت: ما در این بازی خوب بودیم، چون برای اولین بار عملکرد خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران فوتبال خوشحال بودند، چون فوتبال امروز پیروز شد. به نظرم این برزیل بهترین برزیل ۱۵ سال گذشته بوده است. در این بازی نیمار به ترکیب تیم ملی برزیل برگشت و این امری بسیار خوب برای فوتبال است.

وی افزود: این بازی اگرچه دوستانه بود، ولی بازی خوبی را دیدیم. ما ۲ گل در این بازی به ثمر رسانیدم و در مقابل ۲ گل از برزیل دریافت کردیم. بازیکنان ما در این بازی ثابت قدم بودند و عالی عمل کردند. باید به تیم تبریک بگویم، چون اوسپینا در این بازی ۱۰۰ تایی شد و بازی خوبی انجام داد. من هم از این خوشحال هستم که به ۲۰۰ بازی ملی رسیدم.

سرمربی سابق ایران درباره اهدافشان در کوپا آمریکا و جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: این برنامه ماست که به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا کنیم و قهرمان کوپا آمریکا شویم. کلمبیا شور و حماسه لازم را دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان اصولی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی از جام ملت‌های آسیا گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

وی ادامه داد: از تمام حمایت های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردوهای تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفادی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با پرقدرت ادامه خواهد داد

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وحود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قراردادها حساس هستند و این موارد کاملاً انجام می شود خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.

کد خبر 6092435

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود