Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:32:32 GMT

مداحی حاج منصور ارضی و بنی‌فاطمه در حسینیه امام خمینی(ره)+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۶۳۶۲

مداحی حاج منصور ارضی و بنی‌فاطمه در حسینیه امام خمینی(ره)+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم مداحی حاج منصوری ارضی و سید مجید بنی‌فاطمه در اولین شب از مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی(ره) منتشر شد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اولین شب از مراسم عزاداری رهبر انقلاب در سوگ سید‌الشهدا(ع) باحضور جمعی از عاشقان و دلدادگان اباعبدالله‌الحسین(ع)، شب گذشته در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام صدیقی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و حاج منصور ارضی و سید مجید بنی‌فاطمه مداحی کردند که فیلم مداحی آنها را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

R1444/P1397/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری مداحان اهل بیت ماه محرم موکب تسنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری مداحان اهل بیت ماه محرم پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری مداحان اهل بیت ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، علی ولی نیا، مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده این شهید داد و اظهارکرد: شهید مجید شخصی شتردار، متولد ۱۳۴۲ که در هجده بهمن سال ۱۳۶۰ در عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به شهادت رسید و مفقودالاثر شده بود، پس از ۴۲ سال چشم انتظاری پیکرش کشف و شناسایی شد.

وی افزود: پیکر این شهید دوران دفاع مقدس، سال گذشته در تنگه چزابه تفحص شده بود که از طریق DNA، شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد.

ولی نیا گفت: پیکر این شهید روز گذشته از تهران به مشهد منتقل شد و مراسم وداع با پیکر شهید مجید شخصی، جمعه شب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، در مراسم اجتماع صادقیون، پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902031

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران