Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه برادرش و یک تن دیگر مفقوده شده‌اند.

به گزارش فرارو، وحید اشتری از فعالان رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

وحید اشتری در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الآن نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.

فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق اینست که ‎بازداشت شده باشد. دوستانش تا الآن به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟»

او همچنین حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز نیز در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«۱٫سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان
۲.سید مهدی ‎#صدرالساداتی
۳.سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی
۴.دکتر مجتبی پرگر

این لیست سرنشینان ماشین مفقود شده است. ‏یا واقعا بلایی بر سرشان آمده که حداقل بخاطر مفقود شدن عضو خبرگان رهبری به راحتی می‌شود دوربین‌های اتوبان‌ را چک کرد و یا از طریق سیگنال موبایل آخرین نقطه‌ای که بودند را پیدا کرد. یا اینها بازداشت شده‌اند که در اینصورت باید طبق معمول به حال این وضعیت برخورد و مسکوت گذاشتن اطلاع رسانی خون گریست.

کماکان امیدواریم بازداشت شده باشند که بعد بتوانیم بپرسیم برادران بزرگوار وقتی خانواده عضو خبرگان رهبری را اینطور در هول و بلا نگه می‌دارند خدا بداند با فعال کارگری و معلم و الباقی چه می‌کنند.»

او ساعتی پیش هم در توئیتی از وضعیت نامعلوم صدرالساداتی‌ها خبر داد. اشتری در توئیتر نوشت: "الان تماس گرفتم همسر روح‌الله صدالساداتی عضو خبرگان به پلیس مراجعه کرده تا مفقود شدن شوهرش را اعلام کند. پلیس گفته ماجراهای امنیتی به ما ربط ندارد. رفته خبرگان قم گفته‌اند پیگیری چنین مسائلی به خبرگان مربوط نیست. جلوی خبرگان دارند زنگ می‌زنند ۱۱۰ که گم شدن همسرش را ثبت کند."

براساس گزارش ها بهرام سرمست، استاندار قم، در پاسخ به اینکه آیا پیگیری از سوی استاداری قم شده و اطلاع جدیدی دارند یا خیر گفته است "تاکنون هیچ گزارشی در این مورد به من نرسیده است."

سید روح‌الله صدرالساداتی متولد سال 1362 و نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری است. او جوانترین عضو خبرگان به حساب می آید.

از نکات مهم دیگر این است که مهدی صدرالساداتی که از چهره های مشهور در فضای مجازی است و مدت هاست در حوزه افشای فسادهای مقامات مختلف و نزدیکانشان فعال است، برادرش را همراهی می کرده و هیچ خبری از او نیز در دست نیست.

مهدی صدرالساداتی آبان ماه سال ۹۷ به اتهام "تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه نظام، اخلال در نظم و توهین علیه مأمور نیروی انتظامی" در ماجرای اعتراضات بر سر زمین‌های ده ونک میان ساکنان این منطقه و دانشگاه الزهرا بازداشت شده بود. مهدی صدرالساداتی در آن زمان پیگیر این مسئله شده و در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با انتشار پست‌هایی در این زمینه دست به "افشاگری" زده بود.

مهدی صدرالساداتی برادر روح الله صدرالساداتی که از فعالان مشهور در فضای مجازی است نیز در بین مفقودشدگان قرار دارد

تکذیب خبر دستگیری صدرالساداتی و برادرش

در همین رابطه روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت خبر دستگیری صدرالساداتی و برادرش را که در فضای مجازی منتشر شده بود تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی منتشر شده است به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضائی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

پیشتر یک رسانه محلی در قم مدعی شده بود که برادران صدرالساداتی با حکم دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شده اند.

پیگیری ماجرای مفقود شدن برادران صدرالساداتی از سوی محمود صادقی

محمود صادقی نماینده مجلس در واکنش به ناپدید شدن عضو خبرگان رهبری در توئیتی نوشت: مراجع ذی ربط در حال پیگیری هستند.

محمود صادقی نماینده تهران در توئیتی نوشت: "برای اطلاع از وضعیت برادران صدرالساداتی با بعضی از مراجع ذیربط تماس گرفتم، برخی خبرهای منتشره را تکذیب کردند و بعضی ضمن تایید اصل خبر،یعنی خروج از منزل به قصد رفتن به بندرعباس از فرودگاه مهرآباد و قطع تلفن های همراه و ارتباط با ایشان را تایید کردند و گفتند درحال پیگیری موضوع هستند.."

اطلاعیه دبیرخانه مجلس خبرگان در پی مفقود شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی»

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی مفقود شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی» - نماینده مردم هرمزگان - اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری»

واکنش های فراوانی در فضای مجازی به این اتفاق نشان داده شده است. بیشتر کاربران از توضیح ندادن پلیس و دیگر نهادهای مسئول در این باره حیرت ‌زده‌اند.

سخنگوی قوه‌ قضائیه: ماجرای برادران صدرالساداتی به زودی مشخص می‌شود

سخنگوی قوه‌ قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت برادران صدرالساداتی گفت: همان‌طور که اعلام شده، بازداشت نشده‌اند و بقیه ماجرا به زودی مشخص می‌شود.

در همین رابطه خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع اگاه نوشت: "احتمال ربایش برادران صدرالساداتی که از روز چهارشنبه مفقود شده اند، منتفی بوده و ارزیابی نهادهای ذیربط بر اختفای اختیاری و هدفمند آنان به عنوان گزینه اصلی قابل پیگیری تاکید دارد."

امیرآبادی، نماینده قم: برادران ⁧صدرالساداتی در قم هستند / احضار و بازداشت نشده‌اند و زندگی عادی خودشان را دارند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق اظهارات مسوولین مربوطه برادران ⁧صدرالساداتی در قم هستند و زندگی عادی خودشان را دارند.

احمد امیرآبادی فراهانی در صفه شخصی خود در توییتر نوشت: «پیگیر موضوع برادران ⁧صدرالساداتی⁩ شدم، مسئولین مربوطه گفتند احضار و بازداشت نشدند و در حال حاضر در قم به سر می برند و زندگی عادی خودشان را دارند.»

روایت ذوالنور از گم شدن برادران صدرالساداتی

مجتبی ذوالنور دیگر نماینده قم در مجلس در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر عدم ربایش یا مفقود شدن برادران صدرالساداتی گفته است:‌ " این آقایان خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می گیرند که موبایل‌های خود را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا این تصمیم را اجرایی و موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی‌گردند.

ذوالنور ادامه می‌دهد: "آنها به منزل برادرِ آقای غفاری (غفار عباسی مراغه ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی‌دهند. در واقع آنها در منزل برادرِ آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی اطلاع بودند."

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه برادران صدرالساداتی حتی خانواده خود را نیز از این اقدام آگاه نکرده بودند، می‌گوید: " بعد از انتشار خبر مفقودی نیروهای امنیتی تلاش کردند به نحوی ردی از اینها پیدا کنند که این اتفاق افتاد؛ در بررسی‌ها متوجه می‌شوند که آنها در یک خانه به اختیار خودشان بدون اینکه کسی از آنها اطلاعی داشته باشد حضور داشتند؛ حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می خواستند انجام دهند را نمی دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده است. البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریباً لو رفت و مشکل خاصی هم نیست."

ذوالنور همچنین در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برادران صدرالساداتی کجا هستند گفته است:‌ "آنها که مراقب ندارند که بگویند کجا هستند مهم این بود که نیروهای امنیتی و خانواده شان بفهمند که کجا هستند که مشخص شد اما اینکه با چه انگیزه و نظر و برنامه‌ای بوده است که گوشی شان را خاموش کردند و علت این تصمیم چه بوده، ما نمی‌دانیم اما هیچ محدودیت و ربودنی در کار نبوده است."

صدرالساداتی‌ها پیدا شدند

سیدمهدی صدرالساداتی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به اظهارات نمایندگان قم درباره اختفای خود و برادرش واکنش نشان داد.

سید مهدی صدرالسادتی که طی ساعات گذشته خبرهای زیادی پیرامون او منتشر شده بود و برخی مدعی شده بودند از سرنوشت وی و برادرش خبری در دست نیست، در اینستاگرام خود یک استوری منتشر کرد که حکایت از آن دارد او و برادرش گم نشده و البته در قم هم نیستند.

در رابطه با حواشی ماجرای صدرالساداتی، سخنگوی قوه‌ قضائیه گفته بود ماجرای برادران صدرالساداتی به زودی مشخص می‌شود...

پسندیدم 40 ازدواج مجدد برای زنان خوب و برای مردان بد است! چرا من چاقم؟ به خاطر تنبلی یا حماقت؟ علم پاسخ می‌دهد! ۱۰۰ مرد به من تجاوز کردند؛ نمی‌دانم پدر فرزندم کدامشان است؟ برچسب ها: سیاست صدرالساداتی خبرگان رهبری گم شدن روح الله صدرالساداتی مهدی صدرالساداتی بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی خبرنامه گزارش خطا این خبر را به اشتراک بگذارید از میان خبرها قیمت پیشنهادی املاک پرطرفدار در تهران گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد قیمت خودرو جمعه 15 شهریور 98؛ کاهش قیمت پراید در بازار از تحریم نفتی تا تعیین پاداش برای اخلال در کار سپاه؛ واکاوی اقدامات جدید آمریکا علیه ایران طرح فروش اقساطی ایران خودرو تا چه حد به صرفه است؟ (تصاویر) سیان؛ نخستین هیبریدی لامبورگینی رونمایی شد قیمت روز خودرو، کاهش ۵۰۰ هزار تومانی ماشین‌های میلیونی! شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نقشه برای محروم کردن علیرضا بیرانوند؟! (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از مردان قالیباف در ایران مجله خواندنی ها ایوانکا؛ پرنسس کودن، زن تاجر یا نمایندۀ آمریکا؟ تصاویر/ شیفتگی اگر ترامپ در سال ۲۰۲۰ به پیروزی برسد چه می‌شود؟ زنان متفکر در حرمسراهای قاجار ارسال نظرات نام: ایمیل: * نظر: پر بحث ترین ۱ گلشیفته فراهانی: خروج از ایران پر از زخم بود (۱۷ نظر) ۲ قیمت خودرو جمعه 15 شهریور 98؛ کاهش قیمت پراید در بازار (۹ نظر) نظرات بینندگان در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴۲ غیر قابل انتشار: ۵۱ ناشناس ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ 0 0 پاسخ خدایا حفظشون کن.. ناشناس ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ 0 0 پاسخ اصلا بهش نمیاد متولد ۶۲ باشه! ناشناس ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ 0 0 پاسخ عجب
انشالله سلامت باشند ناشناس ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ 0 0 پاسخ خداکنم سالم باشد. اگر سالم بود یک خبری هم به ما بدهید ممنون می شوم علی ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ خودی است بر میگردد.ان شا الله ناشناس ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ یعنی جون به جونتون کنن میخواید فضا رو دو قطبی کنید. اصلاح طلب/ اصول گرا

شما یک سر به کانال وحید اشتری بزن. بیشتر از اینکه به اصلاح طلبها بتوپه به اصول گراها توپیده و گیر داده. بعد شما میگی اصول گرا. چون فقط یکم ریش داره. ناشناس ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ یعنی چه مگه بچه اند که گم بشند ناشناس ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 7 138 پاسخ یعنی چه مگه بچه اند که گم بشند ماری ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ چقدر باور نکردنی؟؟!!!نوزاد دو روزه گم شد و پیداش کردن....ماجرا کمی شبیه به نیاز به دیده شدن هست!!! اینستا آقا مهدی هم خییییلی این حس توش موج میزد.... ناشناس ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ شنیدیم بعد افشاگری دستگیر و حالا هم مسکوت شدن. ناشناس ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ نه بابا گول نخورید روش جدید چهره سازی برای انتخابات پیش روست ناشناس ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ماری جان : برادران صدر اینقدر معروف و سرشناس هستند که نیازی به اینکارها نداشته باشند . عزیزم ، دورت بگردم ، کمی تعمق کن لطفا !!! سپهدار حيدري خشتي استوار یکم مظلوم حکومت زده ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ صبر واقعی حضرت زینب اسوه صبر و استقامت جزوه آموزش داستان صبوری در مقابل ظهور هر اتفاق انسانی افتاده مقا ناامید ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 3 65 پاسخ خدایا.... ناشناس ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ فقط جنگ قدرت ناشناس ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 22 69 پاسخ کانادا ست. ناشناس ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ شتر گم شده با جاش. این ایران عجیب ماجرایی شده!!! سارا ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 9 93 پاسخ لطفا کمتر دروغ بگید ناشناس ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ چشم احسان ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 6 146 پاسخ چیز عجیبی نیست، از دکل نفتی که بزرگتر نیست ! ناشناس ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 2 126 پاسخ چه خبره تو مملکت عامو؟ محمود ترکمانی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 2 77 پاسخ جل الخالق.یعنی نماینده مجلس خبرگان در داخل کشور گم می شود و بعد از گذشت 48 ساعت هنوز اطلاعی از وی بدست نیامده!!!! ناشناس ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ یکبار دیگر اقدام به ربایش ایشان شده که ناموفق بوده ولی ضرب و جرح شده بودند ناشناس ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 73 پاسخ اختفای اختیاری و هدفمند دیگه چه صیغه ای است؟؟؟ اون منبعی که تسنیم ازش نقل قول کرده می شه یک کم توضیح بده؟ ناشناس ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ گم شده؟
مردم را سر کار نگذارید
فعلا عزاداری ها است اصغر ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 1 43 پاسخ الله اکبر مگه میشه مگه داریم... ناشناس ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 55 39 پاسخ فریب این اشخاص رو نخورید این سید روح الله و برادرش سید مهدی دنبال دیده شدن و به دنبال او جریان سازی هستند ناشناس ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 86 8 پاسخ دست منافقین در کار است چون این آقایان قبلا نشر اکاذیب می کردند منافقین آنها را طعمه کردند ناشناس ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ حرف کذب نزن ناشناس ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ دست منافقین در کار است چون این آقایان قبلا نشر اکاذیب می کردند منافقین آنها را طعمه کردند رضا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 2 102 پاسخ لطفا به شعور مردم توهین نکنید
با این همه دوربین که هر سارقی رو یک روزه میگیرند میشه آدم به این مهمی رو پیدا نکرد مملی ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ قضیه کلا بودار است یعنی بیشتر خوراک خبری داره بعد هم پیدا میشن اما دیگه معروف شدن و..... اما گم شدن چیز عجیبی نیست اینجا وقتی دکل 500 تنی گم میشود... ناشناس ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ امیرآبادی تو که میگی اینا قمن و زندگی عادیشونو میکنن آخه همسرش جنون داره بیافته دنبال شوهرش اینور اونور... Sobhan ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ با سلام و عرض ادب از انتشار اخبار به روز شما متشکرم افزایش بازدید کننده از یک خبر .رسمی بودن و راست بودن و به روز بودن ان را به نمایش میدهد ولی متاسفانه بارها دیده شده در انتشارات شما از کلمات عربی زیادی استفاده میشود که نه دال بر افزایش بازدید است و اصلا خوشایند نیست ما همه مسلمانیم و افتخار هم میکنیم ولی عرب نیستیم و به ایرانی بودنمان میبالیم در همین خبر مفقوده یعنی چه آیا شما من یا دیگران نمیخندیم ناشناس ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ نهادهای مختلف و اظهارنظرهای متفاوت
بابا مردم و مهمتر از همه خانواده اش نگرانند ، یک منبع مرتبط خبر موثق اعلام کند. ناشناس ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ اینها بازی تبلیغاتی برای بزرگنمایی این افراد است. به زودی اسم یکی از این برادران از لیست انتخاباتی پایداری ها یا اصول گراها سر در می آره. ناشناس ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ خخخ لابد می خوان قلبشو به یکی دیگه پیوند بزنن سیّد دلبر ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ 0 0 پاسخ وارد کنترل پنل بشید / فولدر اپشن / تیک هیدن ها رو بردارید / اپلای اوکی کنید / پیدا میشن .... ناشناس ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ 0 0 پاسخ حتی به خانواده خودشون هم نگفتن بلیط پرواز داشتن این معلوم مشکوک
میان حرف میزنند حسن ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ 0 0 پاسخ امام محمدباقرع،،دروغ ازشراب هم بدتراست.... محمد ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ 0 0 پاسخ طرح خود مفقودی بوده حالا بعدش، مهمه ناشناس ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ 0 0 پاسخ بازم خوبه خبر مفقود شدن رو تکذیب نکردند!!!!! پیشنهاد همه چیز درباره اوتیسم، از علائم، تغذیه تا روش‌های درمانی سامسونگ گلکسی A90 5G؛ موبایلی از آینده طرز تهیه خورشت قیمه خوشمزه برای ۱۰۰ نفر آیفون 11؛ بررسی 11 شایعه پیش از رونمایی رسمی آیفون‌های جدید طرز تهیه خورشت کرفس خوشمزه و مجلسی عناوین برگزیده شروع زندگی تازه پس از طلاق؛ ۳۰ توصیه برای مردان واکنش ها به ویدئوی عقد فاطیما 11ساله و میلاد 22 ساله زیر و بم‌های یک ازدواج جنجالی چگونه خواننده محبوب اصولگرایان با انتقادات جدی روبه رو شد عبور از سالار عقیلی کلید خورد؟! از میان خبرها قیمت پیشنهادی املاک پرطرفدار در تهران گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد قیمت خودرو جمعه 15 شهریور 98؛ کاهش قیمت پراید در بازار از تحریم نفتی تا تعیین پاداش برای اخلال در کار سپاه؛ واکاوی اقدامات جدید آمریکا علیه ایران طرح فروش اقساطی ایران خودرو تا چه حد به صرفه است؟ (تصاویر) سیان؛ نخستین هیبریدی لامبورگینی رونمایی شد قیمت روز خودرو، کاهش ۵۰۰ هزار تومانی ماشین‌های میلیونی! شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نقشه برای محروم کردن علیرضا بیرانوند؟! (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از مردان قالیباف در ایران از دست ندهید... راهی برای کاهش وسوسه سیگار چگونه کار‌های خانه، مغز را جوان نگه می‌دارد؟! چگونه خوشبختی را جذب کنیم؟ ۵ راه کاهش التهاب روده و سلامت آن پایان افسانۀ ۸ لیوان آب در روز آیا اعتیاد به روابط جنسی واقعا بیماری است؟ علائم هشدار دهنده سرطان سینه چیست؟ تازه ترین عناوین جیب دروازه‌بان‌ها چطور پر شد؟ جزئیاتی جدید از ساقط کردن پهپاد آمریکایی فرماندار بهمئی: این دختران در "گهواره" نشان می‌شدند! شروع زندگی تازه پس از طلاق؛ ۳۰ توصیه برای مردان کانون‌های اصلی شکل‌گیری فساد؛ راه‌های اصلی خشکاندن ریشه فساد چیست؟ اثر ترامپ پاک شدنی نیست! سرقت ۹ هزار دلاری با نقشه منشی شرکت تجاری قیمت پیشنهادی املاک پرطرفدار در تهران گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد مدرک تحصیلی نیم میلیون مدیر ایرانی چیست؟ خط‌ و‌ نشان جدید جبهه پایداری برای اصولگرایان یک موفقیت تاریخی برای روان‌شناسی ایران جعبه سیاه سود در بورس تهران واکنش آرام دلار به اخبار حمایت آنجلینا جولی از صحرا کریمی پربیننده ترین روز هفته ۱ قیمت خودرو جمعه 15 شهریور 98؛ کاهش قیمت پراید در بازار ۲ گلشیفته فراهانی: خروج از ایران پر از زخم بود ۳ نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد 98 منتشر شد ۴ (تصویر) صف ستاره‌های ملی‌پوش در یک رستوران آشنا! ۵ اولین واکنش آمریکا به کاهش تعهدات برجامی ایران ۶ توضیحات امیر سیاری درباره تشکیل یک نیروی جدید در ارتش ۷ (تصاویر+16) جنجال مرگ چهار برادر در عملیات نیروهای امنیتی افغان ۸ (تصاویر) آموزش خلع سلاح به معلمان در آمریکا ۹ تکذیب خبر درگذشت مانوک خدابخشیان؛ خدابخشیان زنده است ۱۰ ذوالنور: صدرالساداتی‌ها پیدا شدند، نمی‌دانیم در قم چه می‌کردند ۱ (تصاویر) برباد رفته؛ لباسی که ایوانکا ترامپ را به دردسر انداخت! ۲ قیمت خودرو جمعه 15 شهریور 98؛ کاهش قیمت پراید در بازار ۳ (تصاویر) مراسم ویژه دختران مجرد برای پیدا کردن همسر! ۴ سینا در محلی خلوت به من تجاوز کرد و فیلم گرفت! ۵ درد دل‌های یک ترنس؛ از رنج رهایی تا شکارچی‌های ترانس ۶ همسرم مرا مجبور به تن‌فروشی می‌کرد! ۷ (تصاویر) قتل هولناک خواننده زن به دست برادرش! ۸ (تصاویر) پوشش متفاوت بازیگران زن در جشن خانه سینما؛ از پریناز ایزدیار تا طناز طباطبایی ۹ مرگ مغزی دختر ۱۸ ساله تهرانی حین عمل جراحی بینی ۱۰ توضیح امام جمعه درباره فیلم عروسی یک کودک: مراسم ازدواج نبود از میان خبرها قیمت پیشنهادی املاک پرطرفدار در تهران گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد قیمت خودرو جمعه 15 شهریور 98؛ کاهش قیمت پراید در بازار از تحریم نفتی تا تعیین پاداش برای اخلال در کار سپاه؛ واکاوی اقدامات جدید آمریکا علیه ایران طرح فروش اقساطی ایران خودرو تا چه حد به صرفه است؟ (تصاویر) سیان؛ نخستین هیبریدی لامبورگینی رونمایی شد قیمت روز خودرو، کاهش ۵۰۰ هزار تومانی ماشین‌های میلیونی! شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نقشه برای محروم کردن علیرضا بیرانوند؟! (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از مردان قالیباف در ایران از سراسر وب پیشنهاد از تغییر جنسیت در سایه روشن قوانین، وضعیت مهریه و ارث بعد از تغییر جنسیت طرز تهیه خورشت قیمه خوشمزه برای ۱۰۰ نفر ۱۳ خاصیت موز از تقویت بینایی تا کاهش مشکلات قاعدگی (ویدئو) یادی از فرهاد مهراد، صدای "مرد تنها" گزارش تصویری (تصاویر) پیرزن ۷۳ ساله دوقلو زایید (تصاویر) آموزش خلع سلاح به معلمان در آمریکا (تصاویر) ایوانکا ترامپ در مزرعه توت فرنگی و اردوگاه پناهجویان ونزوئلا (تصاویر) بزن بزن سیاستمداران در پارلمان (تصاویر) مراسم ویژه دختران مجرد برای پیدا کردن همسر! صفحه نخست | سیاست | اقتصاد | جامعه | فرهنگ و هنر | جهان | ورزش | عکس | ویدیو | علم و تکنولوژی | راهنمای خرید | زندگی و سرگرمی درباره ما | تماس با ما | آرشیو | پیوندها | عضویت در خبرنامه | نظرسنجی نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری تحليلی فرارو بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانواده سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی نخستین بار نامه شهید زاهدی به فرمانده کل قوا را منتشر کردند.

به روایت فارس، بعد از اولین مرحله ای که شهید زاهدی از لبنان بازگشتند، در مراسم تودیع، یک قبضه سلاح مینی یوزی به ایشان هدیه داده شده بود که ایشان، آن را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.

متن نامه شهید زاهدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک امام المسلمین

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامة برکاته

مولای عزیزم

سلام علیکم و رحمة الله

بدینوسیله خالصانه‌ترین درودها را بر آن جانشین خلف خمینی کبیر (ره)، رهبر فرزانه ام می‌فرستم و از خداوند می‌طلبم تا نفس دارم سرباز آن نائب امام عصر (عج) بوده و در این راه چیزی جز شهادت موجب جدایی از آن عزیز نگردد.

اسلحه مینی یوزی که در مراسم تودیع اینجانب ... بعنوان هدیه از طرف مسئول ... تقدیم بنده شده بود، و آرزو داشتم شخصاً شرفیاب شده، تقدیم نمایم اما همیشه در این مدت با خود حدیث نفس داشتم و به خود اجازه ندادم وقت ولی امر مسلمین را از این بابت بگیرم.

لذا این هدیه ناقابل را با خالصانه‌ترین درودها و سلام تقدیم می نمایم.

ان‌شاء‌الله تعالی با قبول آن سرباز کوچکتان را بسیار خوشحال خواهید نمود.

تقاضای عاجزانه دارم این حقیر را از دعای خیرتان فراموش نفرمایید.

والسلام

زاهدی

۸۲/۰۱/۲۰

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902809

دیگر خبرها

  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است