Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ضرورت بیمه در زمان برپایی اردوهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: این بیمه نامه به منظور برپایی هرچه بهتر اردوهای فرهنگی، زیارتی، تفریحی و سیاحتی کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

«حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز از اهمیت بیمه نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: این بیمه نامه به منظور برپایی هرچه بهتر اردوهای فرهنگی، زیارتی، تفریحی و سیاحتی کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در خصوص ایجاد زیرساختارهای لازم و رو به رشد فعالیت های کانون های فرهنگی هنری و همچنین ایجاد نشاط، افزود: طی توافق صورت گرفته با بیمه معلم مقرر شد پوشش بیمه های اردویی کانون ها را انجام دهند.

 

شکری ادامه داد: فعالیت های اردویی نقش بسزایی در نشاط و سرزنده کردن جوانان و نوجوانان دارند، ولی به دلیل هزینه های بیمه ای نگرانی والدین معظلاتی را پیش روی مدیران کانون ها قرار داده اصت.

 

وی توضیح داد: متناسب با پیاده سازی گام دوم انقلاب تلاش و همت خود را جذب کرده ایم تا بتوانیم مسیر حرکت و رشد و تعالی بچه های مسجد و کار های زیر بنایی و زیر ساختار سازی در جهت ایجاد انگیزه و مدیریت بهتر با بیمه معلم بچه های مسجد که مشغول فعالیت هستند را تحت پوشش بیمه ای قرار دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ارائه خدمات بیمه ای (اردوهای کانون های فرهنگی هنری مساجد) به این شرح  زیر است؛ 

اردوهای درون شهر با مبلغ هر نفر ۱۰/۰۹۰ ریال 
اردوهای برون شهری با مبلغ هر نفر ۱۵۰۰۰ ریال 
طی توافقی که با بیمه معلم انجام شده محاسبه میگردد.
شکری اضافه کرد که با توجه به روند اداری و بیمه ای باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از اردو لیست  ارسال و نفرات  با بیمه هماهنگی های لازم صورت پذیرد تا مشکلی در خصوص انجام کار و بیمه برنخورند. تلفن دفتر بیمه معلم : ۳۴۶۶۶۹۰۱ - شماره فکس بیمه معلم : ۳۴۶۶۶۵۶۷ 

همچنین در صورت سوال و توضیحات بیشتر می توانید با شماره ۳۲۲۵۱۴۵۹ داخلی ۱۰۲ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تماس حاصل فرمایید.

 

 

پایان پیام/565

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی عزاداری محرم محرم ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حضرت علی اصغر ع خطبه نماز جمعه کانون های مساجد توافق بیمه ای مساجد استان البرز بیمه معلم کانون های فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود