Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@15:20:07 GMT

رکورد سریع ترین خودروی جهان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۶۶۲۵

رکورد سریع ترین خودروی جهان شکسته شد

صفحه رسمی بوگاتی در اینستاگرام و سایر راه های اطلاع رسانی این خودروساز مشهور، امروز خبر ثبت رکورد سرعت جدید را برای شیرون منتشر کردند. «اَندی والاس»، راننده مخصوص بوگاتی، به تازگی با یک دستگاه شیرون دوباره به پیست خصوصی گروه «فولکس واگن» رفته است و در مسیر مستقیم چند کیلومتری این مرکز تحقیفاتی، رکود سرعت جدیدی را ثبت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که تست سرعت جدید بوگاتی شیرون حدود یک ماه پیش برگزار شده و حال محتوای رسانه ای این اتفاق نیز در ابعاد مختلف منتشر گردیده است.


بوگاتی شیرون استاندارد که قدرت ۱۴۷۹ تا ۱۵۰۰ اسب بخار را دارد و می تواند صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۲٫۴ ثانیه ثبت کند، محدودیت سرعت ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت را دارد و بوگاتی در تستهای قبلی حداکثر سرعت این اَبَر خودرو را نزدیک به ۴۳۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرده بود. البته که همیشه پیش بینی رسانه ها، سرعت فراتر از ۴۴۷ کیلومتر بر ساعت را برای بوگاتی شیرون نشان می داد.

حال این بار والاس پشت فرمان بوگاتی شیرون نشسته و پیست فولکس واگن واقع در توف آلمان، حداکثر سرعت ۴۹۰٫۴۸ کیلومتر بر ساعت را (۳۰۴٫۷۷ مایل بر ساعت) را ثبت کرده است. ثبت این سرعت در شرایطی اتفاق اتفاده که نمونه استاندارد شیرون برای تست انتخاب شده و با این رکورد، حداکثر سرعت خودروهای قابل شماره گذاری بازار جهانی نیز تغییر کرده است. اهمیت سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت برای بوگاتی شیرون در همین بحث مشخص می شود که این خودروی گران قیمت، امکان شماره گذاری و تردد در اکثر نقاط جهان را دارد و به عنوان یک خودروی قابل استفاده در شهر و جاده، به چنین رکورد سرعتی رسیده است.

۲۲۳۲۲۷ کد خبر 1297238

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو ایتالیا فرانسه محرم عزاداری امام حسین ع ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم ایران و آمریکا باشگاه استقلال دونالد ترامپ فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند