Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران برای تشریح برنامه‌های مدنظر در گام سوم کاهش تعهدات برجامی آغاز شد.

قدس آنلاین: بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به دستور اخیر رئیس جمهور برای آغاز گام سوم ضمن تشریح فعالیت های هسته‌ای کشور اظهار کرد: دشمنان انقلاب که پیشرفت‌های ایران را نمی‌دیدند در حوزه هسته‌ای شروع کردند به کارشکنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج فعالیت های ما غنی سازی بوده است و در حوزه صنعتی در ابعاد مختلف بر اساس اسناد بالادستی توسعه نیروگاه‌های هسته ای و برنامه غنی سازی برای یک میلیون سو طی ۱۵ سال در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: سازمان تلاش کرد و بر اساس برجام زمان بندی توسعه نیروگاه‌های هسته‌ای و تولید سوخت تعیین شد. بعد از برجام علنا با بدعهدی مواجه شدیم و مشکلاتی به وجود آمد که اوج آن به خروج آمریکا از برجام برمی گردد و مقداری فشار بر ایران و دیگر کشورها آوردند و به دنبال آن نظام تصمیم گرفت توازنی برقرار کند یا طرف مقابل برگردد به تعهدات یا ایران با کاهش تعهدات خود موازنه ایجاد کند.

کمالوندی با اشاره به هشت موضوع مورد مذاکره که شامل محدودیت‌هایی در برجام شده است (راکتور آب سنگین، کارخانه تولید آب سنگین، بازفرآوری سوخت مصرف شده، غنی سازی در ظرفیت و سطح، تحقیق و توسعه، فردو، میزان ذخایر و نظارت و دسترسی آژانس) اظهار کرد: از بین این هشت موضوع در حوزه نظارت و دسترسی آژانس و شفاف سازی فعلا بنا نداریم به این حوزه دست بزنیم.

وی ادامه داد: آژانس امروز مراجعه می کند و می بیند که چهار اقدام در چارچوب گام سوم انجام شده است.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمالوندی گام سوم کاهش تعهدات هسته ای ایران برجام سازمان انرژی اتمی بهروز کمالوندی سانتریفیوژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است

آیت الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار رئیس پلیس راهور استان قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، گفت: فراجا مسئولیت‌های متعدد و ترکیبی دارد که از این رو باید از آن‌ها حمایت شود. اقداماتی مانند «طرح نور» از جمله کارهای ویژه است که به عنوان حوزه از آن حمایت می‌کنیم و به طور ویژه از فعالیت های فراجا در عرصه امنیت اخلاقی تقدیر و تشکر داریم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه کار در قم حساس، سخت و ارزشمند است، عنوان کرد: مسئله فرهنگ ترافیک در رعایت قوانین بسیار مهم است که حوزه، دانشگاه، آموزش و پرورش، خانواده و نهادهای مختلف اجتماعی در آن مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه همه باید به گونه‌ای تربیت شویم که قانون را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: تربیت از خانواده آغاز شده، در مدرسه به تثبیت رسیده و در ادامه در سایر نهادها تقویت می‌شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بخش مهم دوم آموزش و پرورش است، یادآور شد: فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش باید توسط معلمان و کادر مدرسه انجام شود و این جزو وظایف آن‌ها است.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌ها صورت بگیرد، گفت: همچنین نقاط حادثه‌خیز شهری نیز باید اصلاح شده و تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایجاد پارکینگ نیز یک موجود مهم است، بیان کرد: باید هر مسجد و مدرسه‌ای که ساخته می‌شود در کنار آن یک پارکینگ نیز احداث شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های پیشرفته نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: گاهی بسیاری از مشکلات با استفاده از این فناوری‌ها حل خواهد شد.

وی افزود: مقوله راهنمایی و رانندگی یکی از نمادهای فرهنگی شهر است و از این جهت مردم و مسئولین نسبت به این موضوع باید اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه اخلاق برخوردی ماموران راهنمایی و رانندگی نیز بسیار مهم است، گفت: همچنین اقدامات مطالعاتی، تحقیقاتی و ارزیابی نقش بسیار موثری دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم