Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@16:01:09 GMT

"ظفر" کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۶۷۸۷

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۳۰۰ نفر معتاد متجاهر خرده‌فروش و قاچاقچی عمده مواد مخدر در طرح ظفر یک خبر داد. ناطقان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح ظفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ۲۳۰ حکم قضایی و ورود به مخفیگاه و پاتوق قاچاقچیان از اوایل هفته جاری ۳۱۰ نفر از عواملی که به صورت باندی مواد مخدر را در سطح شهر تهران توزیع می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار رحیمی گفت: از این افراد بالغ بر ۸۰۹ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پایتخت از شناسایی و انهدام ۲۵ باند بزرگ مواد مخدر خبر داد و گفت: ۲۲ قاچاقچی و سرشبکه نیز در طرح ظفر یک شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین ۱۹ منزل که به عنوان مراکز مستمر و دائم فروش مواد مخدر بود شناسایی و پلمپ شد.

وی ادامه داد: از قاچاقچیان ۱۹ دستگاه خودرو و تعدادی موتور سیکلت و ۲۵۲ دستگاه پایپ و وسایل مرتبط با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این طرح ۹۶۸ خرده‌فروش نیز شناسایی و دستگیر شدند و می توان گفت در طرح ظفر یک، تعداد 1300 خرده‌فروش و قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که یا به زندان تحویل داده یا تحویل مراکز بازپروری شدند.

این خبر در حال تکمیل است...


منبع: فارس برچسب ها: ظفر ، دستگیری ، مواد مخدر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ظفر دستگیری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود