Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مرحله از تمرینات از روز 9 شهریورماه آغاز شده و ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان، آخرین روزهای اردوی خود را برای حضور در این مسابقات پشت سر می گذارند.

اردوی فرنگی کاران بزرگسالان روز 21 شهریور زمان اعزام به رقابت های جهانی پایان خواهد یافت و در چند روز باقی مانده این اردو ملی پوشان آخرین مراحل آماده سازی خود را زیر نظر محمد بنا سرمربی و دستیارانش پشت سر خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویا ناصرپور در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم، حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی 97 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم 10 ملی پوش کشورمان هستند که مسابقات خود را طی روزهای 23 تا 26 شهریور در رقابت های جهانی کشتی فرنگی در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهند کرد.

برنامه مسابقات فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی قزاقستان به شرح زیر است:

شنبه و یکشنبه 23 و 24 شهریورماه: مسابقات اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم
یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 شهریورماه: مسابقات اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم
دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهریورماه: مسابقات اوزان  60، 77 و 130 کیلوگرم

قرعه کشی مسابقات هر وزن روز قبل از برگزاری انجام و کشتی گیران در روز نخست تا فینال رقابت های خود را برگزار می کنند و در روز دوم رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال برگزار می شود.

این مسابقات از ساعت 11 تا 16 و 18 تا 21 برگزار می شود و ساعت 11 به وقت قزاقستان ساعت 9:30 به وقت ایران است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی رقابت قزاقستان کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا