Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرتسون از تجربه جذاب خود در رژه قهرمانی لیورپول پس از قهرمانی در اروپا می‌گوید.

طرفداری- اندی رابرتسون می‌گوید رژه افتخار لیورپولی‌ها در شهر در روز پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تا چه اندازه با شکوه بوده است.

به گزارش لیورپول اکو، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند بخشی از تیم قهرمان لیورپول بود. تیمی که موفق شد برای ششمین بار در تاریخ جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را پس از برتری 2-0 برابر تاتنهام به لطف گل‌های محمد صلاح و دیووک اوریگی، به بندر لیورپول بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، اندی رابرتسون، بازیکنی که دو سال قبل فقط با مبلغ 8 میلیون پوند از هال سیتی خریداری شد، از تجربه خود می‌گوید. تجربه شادی در میان حدود 750 هزار لیورپولی که در خیابان‌های شهر مشغول پایکوبی بودند و به استقبال قهرمانان خود آمده بودند. 

از آن زمان تا کنون فقط بخشی از هایلایت‌های بازی را تماشا کرده‌ام و کل بازی را تماشا نکردم. من بیش‌تر ویدیوهای خاص از جشن را تماشا می‌کنم، تصاویری که با خانواده‌ام و سایرین دارم و در کل به آن روزها، به چشم روزهایی بیشتر از یک قهرمانی و یک بازی نگاه می‌کنم. این چیزی است که هیچ‌گاه تا پایان دوران ورزشی‌ام فراموش نمی‌کنم، چراکه این اولین قهرمانی من در فوتبال بود و حالا برای کسب عناوین بیشتر، بسیار تشنه‌تر هستم. 

قهرمانی ما فوق‌العاده بود. تیم در کنار کادر فنی و تمام اعضای باشگاه خیلی نزدیک با یکدیگر همراهی کردند و در نهایت به موفقیت رسیدیم. و زمانی که شما با آن شرایط به شهر باز می‌گردید، تازه متوجه می‌شوید که چه کار بزرگی را انجام داده‌اید. به بخشی از تاریخ تبدیل شده‌اید و امیدوارم که از این اتفاقات بیش‌تر رخ دهد. 

پیروزی 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا در نیمه نهایی، یک نقطه عطف بزرگ برای لیورپول بود. آن‌ها درحالی به فینال صعود کردند که پیش از دیدار برگشت، با سه گل از حریف خود عقب افتاده بودند. رابرتسون که به علت آسیب‌دیدگی در نیمه اول همان بازی، مجبور به ترک زمین شد، می‌گوید در رختکن به هم‌تیمی‌هایش روحیه داده است:

کاملاً نابود شدم، بیش‌تر به خاطر اینکه فکر می‌کردم باید بیش‌تر تلاش می‌کردم و جدی‌تر بازی می‌کردم، اما یادم می‌آید که در اتاق ریکاوری نشسته بودم و به بازیکنان گفتم که ما این کار را انجام خواهیم داد. احساسی که در آن زمان داشتم عجیب بود. ما فقط 1-0 پیش افتاده بودیم اما همه بر این باور بودیم که می‌توانیم به بازی برگردیم و اتفاقی خاص رخ خوهد داد. خوشبختانه بازیکنی که به جای من وارد زمین شد (وینالدوم) تاثیر بزرگی روی بازی گذاشت (زدن دو گل) و قطعاً گفتن این حالا آسان است، اما با آن کاری که ما انجام دادیم، حقیقتاً فکر نمی‌کردیم که در فینال شکست بخوریم. 

در کنار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، قرمزها در لیگ برتر هم کار بزرگی انجام دادند اما برتری یک امتیازی منچستر سیتی باعث شد حسرت آن‌ها در قهرمانی لیگ برتر، 30 ساله شود. اما رابرتسون می‌گوید تمام تیم در این فصل آماده است تا باز هم به افتخار اروپایی برسد و در لیگ داخلی هم قهرمان شود.

لیگ قهرمانان یا لیگ برتر؟ من برای هر دوی آن‌ها آماده‌ام و ما هردوی آن‌ها را می‌خواهیم. فصل قبل خیلی نزدیک شدیم اما دو فینال لیگ قهرمانان سخت را پشت سر گذاشتیم، بنابراین کار بزرگی انجام دادیم. برای رسیدن به سومین فینال، باید سخت تلاش کنیم و اگر به آن برسیم، کار بزرگی را انجام داده‌ایم، اما می‌دانیم که باشگاه تشنه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر است، بنابراین تلاش‌مان را برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر هم انجام می‌دهیم. فصل گذشته ما در یک کورس بسیار نزدیک و فوق‌العاده کم آوردیم. در این فصل نیز مشخصاً ما شروع خوبی داشته‌ایم اما می‌دانیم که کار تا پایان فصل بسیار سخت است. پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌ها برابر ما به شکل دیگری بازی می‌کنند، بنابراین ما باید بهترین خودمان باشیم. این چالشی است که با آن روبه‌رو هستیم اما رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای ما احساسی بسیار خاص خواهد بود.

رابرتسون که سابقه حضور در سلتیک را هم دارد، از تشابه‌های گلاسکو و لیورپول می‌گوید. موضوعی که باعث شده است او به راحتی با شهر اخت شود.

لیورپول از نظر مردمی که دارد، بسیار شبیه گلاسکو است. مردم معمولاً از طبقه کارگر هستند و رفتارها بسیار شبیه به هم و مهربانانه است. بعضی اوقات دلتنگ خانه می‌شوم که طبیعی است، اما حضور در یکی از بهترین شهرها، باعث می‌شود حالم خوب باشد. درحال حاضر، اینکه به عنوان قهرمان اروپا شناخته می‌شویم بسیار شیرین است، اما گروهی داریم که همه تشنه موفقیت‌های بیش‌تر هستیم و می‌خواهیم عناوین بیش‌تری کسب کنیم. حالا انتظارها از ما بسیار بالا رفته است و قهرمانی خالی لیگ قهرمانان اروپا برای ما کافی نیست، بنابراین باید بیش‌تر تلاش کنیم و بجنگیم تا بتوانیم تمام عناوین را به شهر بیاوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار موفق از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر حریف قدیمی و همشهری شکست خورد تا از کورس قهرمانی جا مانده باشد.

این شکست در حالی رقم خورد که لیورپول تا چند هفته قبل در صدر جدول این رقابت‌ها ایستاده بود اما حالا به نظر می‌رسد که اختلاف امتیاز آنها با آرسنال و منچسترسیتی در فاصله تنها چند هفته به پایان مسابقات به این تیم اجازه کسب عنوان قهرمانی را نخواهد داد.

فن دایک پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« از بسیاری جهات ناامید کننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

من فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید در آینه به خودشان نگاه کنند، عملکرد خودشان را بررسی کنند و به این فکر کنند که آیا واقعا با تمام وجود جنگیدند. آیا واقعا می‌خواهند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند؟

ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد چون پس از امشب هم چند بازی دیگر در پیش داریم اما اگر بخواهیم چنین عملکردی مانند امروز ارائه دهیم... اگر نتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و این فرصت را به حریف بدهیم که بارها به سمت دروازه ما شلیک کند، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود