Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:18:12 GMT

شهروند ساری به بلوغ تاکتیکی رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۷۲۰۷

شهروند ساری به بلوغ تاکتیکی رسیده است

سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال شهروند با اشاره به پیشنهاداتی به وی مبنی بر جدایی از تیم شهروند ساری گفت: خوشحالم که تیم فوتسال شهروند ساری به بلوغ تاکتیکی رسیده است. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ساری مرکز مازندران و پیشانی توسعه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مرکز استان از داشتن تیم لیگ برتری در فوتبال چند سالی محروم مانده است ولی تیم‌های موفق و قدری نظیر فوتسال شهروند ساری که سالیان قبل به نام راه ساری با مدیریت سعید نجاریان عضو شورای شهر ساری فعالیت می‌کند دوران بلوغ خود را طی می‌کند.

با آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور این تیم آینده‌دار فوتسال کشور و مازندران شاهد دو پیروزی پیاپی خانگی و بیرون از خانه بوده که هر دو موفقیت این تیم، نشانه افزایش توان تاکتیکی تیم با استفاده از مربی با انگیزه‌ای به نام رضا لک بوده است.

تیم فوتسال شهروند ساری توانست روز گذشته مقابل آذرخش بندرعباس با نتیجه پرگل 4 بر 2 به برتری برسد که مصاحبه خبرنگار تسنیم با رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل تیم میهمان خالی از لطف نبوده است.

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان: بازی انتقامی نبود، اما تیم ما پیروز شداصفهان| سرمربی تیم فوتسال مقاومت: جایگاه فعلی هایپر جایگاه واقعی‌ این تیم نیستاصفهان| هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال؛ بازگشت گیتی‌پسند به صدر و ادامه روزهای بد هایپر

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه موقعیت‌های بسیاری در مقابل آذرخش بندرعباس از دست دادیم که می‌توانستیم بازی را با نتیجه پرگل تری به پایان برسانیم اظهار داشت: تیم آذرخش بندرعباس از تیم‌های خوب با داشتن مهره‌های موفق باید جایگاه خود را در لیگ ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه شهروند اکنون به بلوغ تاکتیکی رسیده و در خود بازی می‌تواند نتیجه را تغییر دهد، گفت: می‌توانستیم با اختلاف بیشتری پیروز بازی باشیم.

سرمربی شهروند ساری با اشاره به موفقیت تیمش مقابل اهورا در بهبهان در هفته گذشته، تصریح کرد: در بازی با آذرخش بندرعباس بسیار بهتر از حریف بازیکنان ظاهر شده و پیروز میدان شدند.

لک با اشاره به شایعاتی مبنی بر پیشنهاداتی به وی برای ملحق شدن به تیم مس سونگون، تصریح کرد: افضل سرمربی تیم انتخاب شده و بنده اصلا به جدایی از تیم شهروند فکر نمی‌کنم. به مردم و هواداران خونگرم ساروی قول دادم تا انتهای فصل در شهروند باشم و برای کسب نتایج بیشتر در تیم تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم لیگ برتری شهروند ساری با اشاره به اینکه قصد ترک شهروند را ندارم، تصریح کرد: با عوامل و بازیکنان باشگاه در ساری احساس خوبی دارم و منتظر فرارسیدن نیم فصل بوده تا بتوانیم از حیث بازیکن تدارک مناسبی را در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم

سرمربی چلسی هم دوست دارد آنژ پوستکوعلو را در سوئد همراهی کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو این فصل بارها از VAR لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده است. او امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت که می خواهد فصل آینده به لیگ سوئد برود، لیگی که استفاده از VAR را رد کرده است. 

در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی چلسی از مائوریسیو پوچتینو پرسیده شد که آیا دوست دارد به پوستکوعلو ملحق شود و او گفت:

شاید بروم، چرا که نه؟

پوچتینو ادامه داد:  

اولین بازی فصل ما در آنجا واقعا خاص بود. این جدال همیشه احساسی است، اما من نمی توانم احساساتم نسبت به تاتنهام را پنهان کنم. احساسی همیشه دخیل هستند زیرا زمانی که با تیم سابق خود روبرو می شوید، تیمی که در آن سابقه خوبی داشته اید، چنین شرایطی پیش می آید. اما همانطور که قبلا به شما گفتم، 90 دقیقه پیش رو داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی چلسی افزود: 

پوستکوعلو امید را به باشگاه و هواداران تاتنهام بازگرداند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. همیشه وقتی در یک کشور جدید شروع به کار می کنید، چالش بزرگی پیش رویتان قرار دارد. با این حال همچنان فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام می دهد. بازی مقابل تاتنهام در اوایل فصل سخت بود زیرا آنها خیلی خوب شروع کردند. ما به کمی شانس نیاز داشتیم. خیلی چیزها به نفع ما شد. امیدوارم فردا هم اتفاقات مثبت به سود ما رقم بخورند چون برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود