Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:54:02 GMT

همایش«احلی من العسل» در گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۷۲۸۴

همایش«احلی من العسل» در گیلان برگزار شد

همزمان با هفتمین روز از ایام محرم تجمع بزرگ نوجوانان عاشورایی با عنوان «احلی من العسل» در سراسر گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با هفتمین روز از ایام محرم تجمع بزرگ نوجوانان عاشورایی با عنوان «احلی من العسل» در سوگ شهادت حضرت قاسم بن الحسن(ع) در سراسر گیلان برگزار شد.

 

این همایش که هرساله با حضور پرشور دانشآموزان نوجوان بهمنظور اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ عاشورا و آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با فلسفه و پیام قیام عاشورا و امام حسین(ع) برگزار می‌شود، امسال در ۱۶ شهرستان گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم در رشت با حضور 600 دانش‌آموز پسر نوجوان برگزار شد که نوجوانان انقلابی با حضور در این مراسم ارادت خود را به حضرت قاسم بن الحسن(ع)، شهید ۱۳ ساله دشت کربلا و امام حسین(ع) به نمایش گذاشتند.

 

شور حسینی دانش‌آموزان در این همایش جلوه‌ایی زیبا از عشق و ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بیت(ع) است.

 

حجت الاسلام «ستار علیزاده» با اشاره به برگزاری همایش « احلی من العسل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: سوگواره استانی «احلی من العسل» همزمان با هفتمین روز از ماه محرم در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در شهر رشت این همایش در امامزاده هاشم برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۶۰۰ دانش‌آموز شهرستان رشت در این همایش حضور دارند.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: این سوگواره با نوای مداحان نوجوان و سخنرانی یکی از خطبای معروف استان با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی مدارس و آموزش و پرورش استان در بقعه سیدمحمدرضا لشت نشاء برگزار شد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم شیرخوارگان حسینی محرم همایش شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر ع مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد محرم حسینی سوگواره احلی من العسل دانش آموزان گیلانی بقاع متبرکه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم