Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:50:38 GMT

بازگشت نیمار با گل و پاس گل

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۷۴۸۹

مهاجم تیم ملی برزیل پس از ۹۳ روز دوری از میادین توانست برای تیمش در دیدار برابر کلمبیا گلزنی کند و پاس گل هم بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیمار پس از ۹۳ روز دوری از میادین بامداد امروز (شنبه) در دیدار تیم ملی فوتبال برزیل و کلمبیا فرصت بازی پیدا کرد. مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی سلسائو حضور داشت و تنها ۵۸ دقیقه کافی بود تا گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از خوشحالی گریست، به سمت تیته رفت و سرمربی برزیلی را در آغوش گرفت. پیش از این گل نیمار به کاسمیرو پاس گل داده بود تا گل نخست تیمش در دقیقه ۱۸ وارد دروازه کلمبیا شود. بازگشت درخشان نیمار در حالی رقم خورد که او با گلزنی اش اجازه پیروزی به تیم کارلوس کی روش نداد (این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید). 

به نظر می‌رسد روزهای سخت نیمار دیگر به پایان رسیده است. او تابستان عجیبی داشت. در آخرین روزهای بهار در دیدار دوستانه برزیل و قطر آسیب دید و نتوانست سلسائو را در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ همراهی کند. به همین خاطر  از کسب جام بازماند. با این حال موضوعی که بیش از همه در این ۹۰ روز قابل توجه بود شایعه بازگشتش به بارسلونا بود. او دوست داشت دوباره با لیونل مسی و لوییس سوارس هم بازی شود اما باشگاه پاری سن ژرمن نمی‌خواست با مبلغ کمی بازیکن خود را به بارسا بفروشد. تیم‌های دیگری همچون رئال مادرید و یوونتوس هم خواهانش بودند.   در چنین شرایطی لیگ یک فرانسه شروع شد و بازیکن برزیلی هفته اول را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. سپس به دلیل مشخص نبودن آینده‌اش اجازه بازی پیدا نکرد. نه تنها مدیریت تیم پاریسی از نیمار خشمگین بودند بلکه هواداران نیز بی احترامی‌های مهاجم برزیلی را نپذیرفتند و در نخستین دیدار به شدت از این بازیکن انتقاد کردند. در حالی که به نظر می‌رسید نیمار دیگر جایی در پاری سن ژرمن ندارد انتقال این بازیکن به بارسا منتفی شد و او تا پایان فصل جاری در فرانسه ماندنی شد.   فیفا دی فرصتی بود تا دوباره لبخند بر لبان ستاره برزیلی برگردد. با درخشش نیمار در بازی امروز هواداران پاری سن ژرمن می‌توانند امیدوار باشند گرانترین بازیکنشان می تواند در این فصل به موفقیت تیمشان کمک کند.   برزیل در دومین دیدار دوستانه اش صبح چهارشنبه به مصاف پرو می‌رود.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد