Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:51:59 GMT

بیش از دو میلیون تن بار توسط راه آهن شرق کشور حمل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۷۶۴۱

بیش از دو میلیون تن بار توسط راه آهن شرق کشور حمل شد

محمدرضا چنگانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در مدت زمان یاد شده، ۱۲۵ هزار تن محموله سیمان از پایانه ریلی تربت حیدریه به منظور صادرات به کشورهای آسیای میانه بارگیری و ارسال شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد ۲۴۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در پنج ماه امسال، ۳۲۰ هزار تن زغال سنگ از معادن پروده طبس با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال بارگیری و به مقصد ذوب آهن اصفهان حمل شد ادامه داد: همچنین در همین مدت،  مقدار ۱۲۹ هزار تن محموله کنسانتره و دیگر اقلام نیز در این اداره کل تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از مجموع ۱۲۰۰ کیلومتر طول راه آهن شرق ۴۰ ایستگاه به طول حدود ۵۰۰ کیلومتر و از همه مهمتر اتصال ریلی به افغانستان و معادن سنگان، اختصاص به حوزه مدیریتی تربت حیدریه دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

۷۰۷۹/۶۱۲۱/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات راه آهن تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال