Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، کارگاه توجیهی چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور(بسیج) به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

در این کارگاه آموزشی مسئول انجمن عکس سازمان هنرمندان ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری و تلاش برای معرفی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهرام شمسی پور استعداد یابی از بین جوانان و نوجوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس متعهد و تولید آثار فاخر هنر عکاسی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: چهارمین جشنواره دوسالانه سراسری عکس بسیج با موضوعات انقلابی، فرهنگی، اجتماعی و مقاومت برگزار می شود که علاقه مندان جهت اطلاع بیشتر در این رابطه می توانند به پایگاه اینترنتی  http://torfehonar.ir مراجعه نمایند.

 

در ادامه این کارگاه، مسئول بسیج هنرمندان استان نیز از اعلام  آمادگی این سازمان برای حمایت از هنرمندان عکاس شرکت کننده در این جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به نقش جایگاه مردم استان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و وجود فرهنگ های اصیل و آداب و رسوم منحصر به فرد در استان و نیز جاذبه های گردشگری، زمینه و شرایط برای خلق آثار هنری در رشته عکس با رویکرد مجموعه فراهم است.

وی با اشاره به نقش استان در تولید محصولات دامی و صنایع دستی این مزیت را از دیگر عوامل موثر برای تولید آثار هنری هنرمندان عکاس عنوان کرد.

 

در پایان کریم منزوی از اساتید دانشگاه و استاد راهنمای جشنواره عکس به تبیین ویژگی های مجموعه های عکس پرداخت و تعدادی از آثار مجموعه عکس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا