Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:51:08 GMT

امسال ۲ تقاطع غیرهمسطح در بابل افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۸۲۴۴

امسال ۲ تقاطع غیرهمسطح در بابل افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر شنبه در حاشیه افتتاح پروژه راه روستایی بیجی کلاً شهرستان بابل، بهسازی و احداث راه روستایی را از اولویت برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی بیان کرد و گفت: قرار است ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی تا آخر سال آسفالت شود که ۱۰۰ کیلومتر آن مربوط به مازندران است.

وی افزود یکی از برترین پروژه‌های اجرایی امروز، ساخت پل سفید و کابلی مدرن در پل سفید است که گره ترافیکی منطقه را حل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه ادامه داد: همچنین تا آخر سال سه پل ارتباطی و دو تقاطع غیر هم سطح در شهرستان بابل افتتاح خواهد شد.

محمد اسلامی صبح شنبه به مازندران سفر کرد و کلنگ زنی احداث پل بزرگ پل سفید، بازدید از کمربندی فریدونکنار و بهره برداری از کمربندی محمودآباد از جمله برنامه‌های وی است.

افتتاح آسفالت راه روستایی به طول ۵۹ کیلومتر، بازدید از محور ساری – تاکام، افتتاحیه زیرسازی و آسفالت و تعریض مسیر حسین آباد – طوسکلا از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی است.

کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح بهشهر به بندرامیرآباد و بهره برداری از آسفالت محور گلوگاه – دامغان کریدور شمال به جنوب از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی در مازندران است.

کد خبر 4713214

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی احداث تقاطع غیرهمسطح هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد