Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:09:18 GMT

ذوالنور: صدارالساداتی ها بازداشت نشده اند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۸۵۱۱

ذوالنور: صدارالساداتی ها بازداشت نشده اند

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری روز شنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت و گو با خبرنگاران،‌ با اشار به انتشار استوری توسط مهدی صدرالساداتی در اینستاگرام افزود: وقتی استوری می کنند یعنی موبایل همراه دارند، ‌کدام بازداشتی است که موبایل در اختیار دارد؟

وی ادامه داد: جای استوری گذاشتن، تماس بگیرند و وضعیت خود را اعلام کنند و اگر بازداشت شده اند بگویند که آنها را گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در زمانی که خبرهایی از مفقود شدن آنها در فضای رسانه ای منتشر شد، ‌رد آنها را  داریم که در روستای فردوی قم بودند و حتی اینکه در مسیر نیز زغال و قلیان خریده اند، نیز مشخص است.

ذوالنوری ادامه داد: در استوری منتشر شده، تصویری از تابلوی پنج کیلومتری نیاسر را نشان می دهد و این کار آنان  برای این است که بگویند قم نبوده اند ولی آنها در روستای فردوی قم بودند.

گفتنی است برخی از فعالان فضای مجازی در کانال‌های خود با طرح این موضوع نوشته‌اند: سید مهدی و سید روح‌الله و سید رضا ‎صدرالساداتی و مجتبی پرگر ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج‌شده‌اند که از فرودگاه مهرآباد به بندرعباس بروند، اما هیچ اطلاعی از آنان در دست نیست و تلفن همراهشان نیز خاموش است.

در همین زمینه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور اطلاعیه‌ای روز پنجشنبه ۱۴ شهریور آورده است: موضوع ناپدیدشدن حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری درحال پیگیری است.

مهدی صدرالساداتی یکی از کسانی که گفته می شود مفقود شده است،‌ پس از ۷۲ ساعت، جمعه‌شب در ساعت ۲۳:۱۹ دقیقه در صفحه اینستاگرام خود تصویری از تابلوی سبز بزرگراه‌ها منتشر کرده که نشان می‌دهد در ٥کیلومتری کیاسر است. صدرالساداتی ذیل این عکس نوشته "نه در قم هستیم و نه در اختفای اختیاری".

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجتبی ذوالنور علوم پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر

آفتاب‌‌نیوز :

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • ???? استوری پوریا پورسرخ برای وحید شمسایی | عکس
  • عکس/استوری پوریا پورسرخ برای قهرمانی فوتسال ایران
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!