Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:29:22 GMT

۸۱ هکتار از اراضی شهرستان دشتی کشت گلخانه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۸۷۰۴

۸۱ هکتار از اراضی شهرستان دشتی کشت گلخانه می‌شود

عبدالله نادری روز شنبه درنشست  ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی گفت: تاکنون ۹۳ هکتار کشت گلخانه ای در دشتی ایجاد شده است.

وی افزود:مسئولان اجرایی شهرستان باید موانع  و مشکلات اداری و اجرایی را برای  اجرای طرحهای گلخانه‌ای برطرف کنند و بانک‌های عامل و بویژه بانک کشاورزی همکاری  لازم با کشاورزان برای اجرای طرحهای گلخانه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی یادآورشد:کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد  و همه باید کمک کنند تا زمینه جذب سرمایه گذاران برای راه اندازی واحدهای تولیدی  و فضای کسب و کار و اشتغال جوانان  فراهم شود.

نادری اظهارداشت: یکی از طرحهای موفق دولت اجرای کشت‌های گلخانه‌ای است که باعث افزایش تولید در واحد سطح، صیانت ازمنابع  آبی  و ایجاد اشتغال جوانان و تامین نیازمندهای غذایی مردم خواهد شد.

فرماندار دشتی اضافه کرد: یکی از بزرگترین طرحهای گلخانه در استان بوشهر اجرای سایت گلخانه  چاهگاه در بخش شنبه و طسوج  است  که اقدامهای لازم برای راه اندازی و واگذاری این سایت به وسعت ۲۱ هکتار به جوانان شهرستان در دست اجراست و امید است تا پایان سال تکمیل و راه اندازی شود.

 نادری گفت:  از آغاز سال جاری تاکنون زمینه اجرای ۵۱ هکتار کشت گلخانه‌ای در اینشهرستان آماده شده است.

۶۰۴۵/۷۲۰۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای وزارت کشور کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی