Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@12:35:30 GMT

آگهی فراخوان عمومی شناسایی شماره ف/ع/98/06

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۸۷۵۸

آگهی فراخوان عمومی شناسایی شماره ف/ع/98/06

خبرگزاری آریا -
شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در نظر دارد به منظور شناسایی افراد حقوقی واجد شرایط جهت واگذاری انجام خدمات فرآیند برگزاری معاملات با موضوع ایجاد سیستم یکپارچه فرآیند برگزاری معاملات تحت وب، اقدام نماید. لذا بر این اساس از کلیه شرکتهایی که در زمینه اشاره شده سابقه فعالیت دارند، دعوت بعمل می‌آید در صورت تمایل به همکاری، ضمن اعلام آمادگی به صورت مکتوب، نسبت به ارائه مستندات لازم شامل موارد ذیل اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلاصه­ای از سوابق اجرایی مرتبط به همراه کلیه مستندات مربوطه
رزومه­کاری اشخاص حقوقی شرکت کننده به همراه مدارک هویتی، مدارک تحصیلی افراد کلیدی و گواهینامه های معتبر
گواهی نامه­های حسن انجام کار از بالاترین مقام کارفرمایان قبلی و مدارک مربوطه
ارائه طرح و دموهای پیشنهادی براساس شرح خدمات و درخواست پیوست این فراخوان
آخرین مهلت زمان تحویل اسناد: ساعت 16 مورخ 31/06/1398
محل تحویل مدارک:
دفتر مرکزی: جزیره كیش- میدان خلیج فارس- بلوار ایران- مجتمع اداری پارس- دبیرخانه شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش - تلفن 44421380- 076
دفتر تهران: بزرگراه آفریقا- بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)- نبش خیابان کیش- ساختمان شماره 45 - طبقه همکف تلفن: 88780747– 021
لازم به ذکر است این فراخوان صرفا به منظور شناسایی و ارزیابی اشخاص حقوقی می­باشد و تحویل مدارک هیچ گونه تعهدی را برای شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ایجاد نمی­کند و بنا به تشخیص این شرکت از اشخاص واجد صلاحیت جهت ارائه پیشنهاد دعوت خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44421380-076 داخلی 1197 ( مهندس اسدزاده) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از توفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق