Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:10:04 GMT

تکمیل هزارمیلیارد تومان پروژه صنعت برق طی ۱۸ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۱۹۰

تکمیل هزارمیلیارد تومان پروژه صنعت برق طی ۱۸ ماه آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، غلامرضا خوش‌خلق، با تاکید بر اینکه تلفات شبکه انتقال برق استان تهران به حدود دو درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: این میزان تلفات برابر با استانداردهای جهانی و تلفات شبکه انتقال در کشورهای پیشرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در بخش تلفات شبکه انتقال برق نداریم، ادامه داد: پیک تابستان سه استان تهران، البرز و قم در حوزه مسئولیت این شرکت به ۱۱ هزار مگاوات رسیده بود که با تدابیر انجام شده توانسته‌ایم اوج مصرف امسال را با کمترین میزان حوادث شبکه و خاموشی سپری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسؤول با توجه به اینکه برق مرز جغرافیایی ندارد و شبکه آن به هم پیوسته است از این رو اقدامات صورت گرفته در هر بخش تأثیر خود را در تمام شبکه نشان خواهد داد. بر این اساس در سه استان تهران، البرز و قم حدود یک هزار میلیارد تومان پروژه برقی در دست اجرا است و درصددیم این حجم از پروژه تا ۱۸ ماه آینده به نتیجه برسد.

خوش‌خلق با اشاره به اینکه بهره‌برداری از تأسیسات نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای سیاه بیشه به این شرکت واگذار شده است، گفت: این نیروگاه هزار مگاواتی است در زمان‌های اوج مصرف برای تأمین برق و پایداری بیشتر شبکه وارد مدار می‌شود و همچنین در ساعات کم باری می‌تواند از برق شبکه استفاده کرده و آب پشت سد پایین را به پشت سد بالا پمپاژ کند چرا که در این پروژه دو سد برای اجرای این کار تعبیه شده است.

کد خبر 4713253

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف برق قیمت برق تولید برق شرکت برق منطقه ای تهران برق جنگ تجاری بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس بازار سهام قیمت نفت ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت دلار صادرات غیرنفتی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی تعرفه واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز