Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:08:25 GMT

راشفورد: هری کین برای من الگو و معیار گلزنی است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۱۹۷

راشفورد: هری کین برای من الگو و معیار گلزنی است

مارکوس راشفورد می‌گوید دائماً در تلاش است تا گلزن بهتری باشد و برای رسیدن به این هدف، هری کین هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس را به عنوان الگو و معیار انتخاب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس با رد صحبت‌های اخیر مایکل اوون که گفته بود او فاقد انگیزه لازم برای تبدیل شدن به مهاجمی درجه‌یک است می‌گوید این صحبتهای اوون درست نیست چرا که او دائما برای تبدیل شدن به گلزنی بهتر در تلاش است و به این منظور، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و گلزن قهار انگلیسی را به عنوان الگو و معیار خود انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه انگلیس امروز در رقابتهای مقدماتی یورو2020 به مصاف بلغارستان می‌رود به نظر می‌رسد  راشفورد امروز در خط حمله سه نفره سه‌شیرها در کنار هری کین و رحیم استرلینگ از ابتدا به میدان فرستاده شود.

 

راشفورد که در فصل جدید لیگ برتر تا کنون دو گل برای یونایتد به ثمر رسانده درباره صحبتهای مایکل اوون گفت:" اگر تمرینهای تیم ملی را نگاه کنید متوجه می‌شوید من چه می‌خواهم بگویم. من هری کین را الگوی خودم کرده‌ام. او یکی از بهترین تمام‌کننده‌هایی است که تا کنون در کنارشان بازی کرده‌ام. من هر وقت روی  تمام‌کنندگی و ضربات آخر فکر می‌کنم و تمرین می‌کنم هری را در نظر دارم و او را برای خودم معیار می‌دانم".

 

مهاجم ملی‌پوش یونایتد در ادامه گفت:" با اینکه من و هری کین هم‌پست هستیم و در تیم ملی با هم رقابت داریم ولی در عین حال به هم انگیزه می‌دهیم. داشتن چنین فضایی در یک تیم خیلی لازم و مفید است".

 

مارکوس راشفورد تیم ملی انگلیس هری کین تاتنهام منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکوس راشفورد تیم ملی انگلیس هری کین تاتنهام منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین