Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاه میلاد جهانی به آینده صنعت نفت مثبت است.

طرفداری- میلاد جهانی با اشاره به عملکرد صنعت نفت در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت:

ما شروع خوبی داشتیم. فکر می‌کنم گرفتن چهار امتیاز از دو بازی برای ما بد نیست. در بازی اول یک برد مهم در خارج از خانه به دست آوردیم و در بازی دوم هم می‌توانستیم نفت مسجد سلیمان را ببریم و شش امتیازی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در یک صحنه گلر و مدافع ما تعارف کردند و گلی خوردیم که می‌توانستیم آن را دریافت نکنیم.

وی در ادامه همچنین تأکید کرد:

نگاه من به آینده مثبت است و از طرفی باید بگویم که تعطیلی لیگ برتر به سود ماست، چون می‌توانیم از لحاظ تاکتیکی و بدنی شرایط بهتری داشته باشیم. ما فقط باید یاد بگیریم که تمرکزمان را در زمین مسابقه از دست ندهیم، چون این موضوع می‌تواند به صنعت نفت ضرر بزند. ما اگر با تمرکز و هوش بالا بازی کنیم، نتایج خوبی خواهیم گرفت.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که هدف زردپوشان در فصل جاری قرار گرفت در چه رتبه‌ای است، تصریح کرد:

پیش‌بینی در این زمینه امکان‌پذیر نیست. شاید من بگویم می‌خواهیم رتبه ششم را به دست بیاوریم، ولی دهم شویم. هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

به نقل از تسنیم، جهانی با بیان این مطلب که تیمش در هفته سوم بازی سختی برابر پرسپولیس در پیش خواهد داشت، گفت:

آنها در بازی قبلی شکست خوردند و در این بازی دنبال برد هستند، با این شرایط کار ما سخت است، ولی بازیکنان صنعت نفت انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خودشان را نشان دهند. اعتقاد من این است که امتیاز گرفتن از پرسپولیس شدنی است و می‌توانیم با کسب امتیاز تهران را ترک کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس