Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-28@10:16:37 GMT

برگزاری نمایشگاه پاییزه در ۳ نقطه تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۵۳۱

برگزاری نمایشگاه پاییزه در ۳ نقطه تهران

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، قاسم نوده فراهانی در رابطه با عرضه اقلام مصرفی هیات‌ها و برگزاری نمایشگاه پاییزه اظهار کرد: بنابر رایزنی‌ها و تصمیمات صورت گرفته عرضه گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن و شکر برای هیات‌ها در دستور کار قرار گرفته که تمام اقلام دارای نرخ مصوب بوده و تنها روغن ۱۵ درصد ارزان‌تر از قیمت مصرف‌کننده، عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: هر کیلو گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۵۰۰، گوشت قرمز به صورت مخلوط ران، قلوه گاه و سینه ۴۷ هزار و ۷۰۰، گوشت قرمز به صورت جداگانه ۵۵ هزار، برنج هندی ۶ هزار و ۵۰۰ و شکر ۳۲۵۰ تومان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: گوشت قرمز عرضه شده گوشت وارداتی است و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود به صورت مخلوط و جداگانه گوشت قرمز را تهیه کنند.

نوده فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل پاییز نمایشگاهی از سوی اصناف برگزار می‌شود، گفت: برای مهرماه نمایشگاه پاییزه در دستور کار قرار گرفته و قرار بر آن است تا این نمایشگاه‌ها در سه نقطه شهر تهران برگزار شود.

وی تاکید کرد: پیشنهادات مرتبط با برگزاری نمایشگاه پاییزه ارائه شده و ثبت‌نام ها در حال انجام است اما میزان استقبال نسبت به سال های گذشته با افت همراه بوده که تا حدودی شرایط برگزاری را سخت کرده است.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی ها مقرر شده در صورت برگزاری نمایشگاه، نمایشگاه پاییزه تهران از ۲۱ شهریورماه به مدت ۱۱ روز در سه نقطه از شهر تهران دایر شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: نمایشگاه پاییزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748248

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران