Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:13:09 GMT

ایجاد اطلس جرم در پیشگیری از وقوع جرایم موثر است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۷۳۶

ایجاد اطلس جرم در پیشگیری از وقوع جرایم موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌شناس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، اظهارکرد: صداوسیما می‌تواند با دعوت جمعی از خانواده‌های درگیر با مسأله اعتیاد و با حضور مسئولان زمینه شنیدن صحبت‌های آنان را فراهم کند تا بتوان در تصمیم گیری‌ها بهتر اقدام کرد.

وی افزود: اعتیاد از نظر رهبر معظم انقلاب یک آسیب اجتماعی است و همه دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها باید در راستای کاهش این آسیب، همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس یادآورشد: تهیه اطلس جغرافیای جرم توسط نیروی انتظامی می‌تواند در شناسایی و برنامه‌ریزی برای محلات مختلف در شهرستان‌های استان تاثیرگذار باشد.

استاندار گلستان با اشاره به ایجاد خانه‌های ورزش در 120 روستای استان، گفت: فرمانداران باید نقاط ضعف و قوت خانه‌های ورزش را در حیطه شهرستان خود تهیه کنند تا با تقویت این مکان‌ها مسئله پیشگیری بیش از پیش صورت پذیرد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی شورای هماهنگی باید در نقاطی که نیازمند توجه بیشتر است، ایست بازرسی ایجاد کند تا مانع فعالیت شبکه توزیع موادمخدر شود.

وی با اشاره به تهیه آثار هنری و یا اقدامات اساسی تاثیرگذار، گفت: تمرکز اعتبارات مالی موجب می‌شود آثار مناسبی تهیه شود تا بتوان با استفاده از آن موجب کاهش گرایش به موادمخدر در جامعه بود.

کد خبر 4713332

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان هادی حق شناس هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان