Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@20:38:01 GMT

تولید و واردات محصولات رادیولوژی با قیمت بسیار مناسب

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۷۵۳

تولید و واردات محصولات رادیولوژی با قیمت بسیار مناسب

                               Alikhani Medical Equipment

                      " تجهيزات پزشكي و راديولوژي عليخاني "

تجهیزات پزشکی علیخانی  با بیش از 30 سال سابقه مفید در تولید و واردات محصولات رادیولوژی با کمک از شرکت های دانش بنیان در جهت بکارگیری فناوری نوین برای اولین بار درخاور میانه ، موفق به تولید محصولی بسیار با کیفیت در زمینه سُرب کاری مراکز درمانی به شکل سرامیک سُربی گردیده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختار سرامیک سُربی از ترکیب متریال خاصی تشکیل شده که در نهایت فرآورده به دست آمده معادل سُرب دو میلی متر با خلوص 9/99% می باشد .

از دیگر مزایای سرامیک سُربی میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

 

1)      جلوگیری از هرگونه تخریب اضافی و تسریع در اجرای پروژه .

2)     حذف مراحل گچ کاری اولیه – رابیتس کاری – گچ کاری مجدّد و در ادامه سنگ کاری و سرامیک کاری و یا نقاشی و دیگر هزینه های مرتبط .

3)     قابلیت تغییر در ابعاد سرامیک سُربی .

4)     سَبُک بودن متریال بکار گرفته شده و در نتیجه کاهش وزن سازه تا 30% نسبت به                      سُربکوبی های قدیمی .

5)     تنوع رنگ و در صورت درخواست اجرای لوگوی سازمان مربوطه در اطاقهای تصویربراری .

6)     ریتم یکنواخت همپوشانی یا اُورلب در اجرای پروژه .

7)     روکش این سرامیک آنتی باکتریال بوده و قابل شستشو می باشد .

8)     قابلیت تغییر میزان ضخامت سُرب (5/1 میل – 2 میل – 3 میل – 4 میل ) همراه با اجرا .

9)     قابلیت انتقال سرامیک سُربی از مرکزی به مرکز دیگر .

10)    در نهایت صرفه اقتصادی به واسطه عدم نیاز به هرگونه تزئین از قبیل سنگ کاری و نقاشی و دیگر مخارج جانبی .

 

 

از دیگر خدمات شرکت علیخانی میتوان به تولید و واردات : ،پاراوان سربی ، پاریتشن سربی ،درب سربی،شیلد سربی ،پنل سربی،آجر سربی ، روپوش سربی ،جلیقه و دامن سربی ،درب سربی اتوماتیک دیوار پوش سربی  لباس سربی رادیولوژی لوازم اتاق تاریکخانه ،عینک سربی اشاره کرد

 آدرس : خيابان وليعصر (عج) - نرسيده به سه راه جمهوري – كوچه رجب بيگي – پلاك 19- ساختمان علیخانی

تلفن : 66408719 – 66411036 - 66460589                           همراه : 091210128701

                   سايت :    .ALIKHANICO.COM

 

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: تجهيزات پزشكي رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند

رایزن بازرگانی ایران در چین با بیان اینکه چینی‌ها به دنبال کالاهای با کیفیت هستند و توجه به این موضوع موجب رونق صادرات به این کشور می‌شود، گفت: عمده محصولات وارداتی چین کشاورزی، نفتی، دارویی و عمده محصولات صادراتی آن محصولات مکانیکی و الکتریکی است.

به گزارش ایسنا، حمید عادلی، رایزن بازرگانی ایران در چین، در همایش معرفی فرصت‌های حضور در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که در حاشیه ایران اکسپو برگزار شد، اظهار کرد: باید موقعیت بازار چین را بشناسیم، کالاهای مورد نیاز چینی‌ها را بررسی کنیم و بعد به صادرات کالاها کنیم. چینی‌ها به دنبال کالاهای با کیفیت هستند و توجه به این موضوع موجب رونق صادرات به این کشور می‌شود.

رایزن بازرگانی ایران در چین با اشاره به اینکه چین در ۴۰ سال گذشته تولید ناخالص داخلی خود را ۳۶ برابر افزایش داده، گفت: چینی‌ها با سیاست درهای باز، به رشد خوبی در تجارت رسیده‌اند؛ به طوری که چین در ۲۰۲۳ رتبه اول صادرات جهان و رتبه پنجم خدمات را کسب کرده است.

به گفته وی روسیه و چین رکورد ۲۴۰ میلیارد دلار در کل تجارت را داشته‌اند. عمده محصولات وارداتی چین کشاورزی، نفتی، دارویی و عمده محصولات صادراتی آن محصولات مکانیکی و الکتریکی است.

عادلی با بیان اینکه کل صادرات غیرنفتی ایران سال گذشته ۴۹ میلیارد دلار بوده که ۱۴ میلیارد دلار صادرات به چین انجام شده و ۱۸ میلیارد دلار هم واردات از این کشور بوده، تصریح کرد: چین اولین کشور مقصد صادراتی ایران و رتبه بعد صادرات کشورما عراق است. چین یک بازار واحد و یکپارچه نیست و مجموعه‌ای از بازارهای برای با ویژگی‌های جمعیتی مختلف است.

در ادامه این نشست نادر رشیدی، مدیر امور نمایشگاه‌های خارجی نمایشگاه بین المللی تهران، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی واردات چین ۵ تا ۱۰ نوامبر  (۱۵ تا ۲۰ آبان) برگزار می‌شود که شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. از سال ۲۰۱۸ به دستور رئیس جمهور وقت چین هر ساله در آبان‌ماه در شانگهای برگزار می‌شود. دفاتر بین المللی و نمایندگی‌هایی در شانگهای چین قرار دارد و هدف از نمایشگاه واردات چین حمایت از تجارت آزاد و توسعه صادرات و واردات است.

وی با بیان اینکه در دوره سال گذشته این نمایشگاه، ۳۰ شرکت ایرانی در بخش تجاری و ملی در نمایشگاه واردات چین شرکت کردند. چینی‌ها به دنبال ارتباط با ایران و کشورهای دیگر هستند. باید از ظرفیت‌های صادراتی به چین استفاده کنیم و از این طریق بازارهای صادراتی را در گروه کالاهای مختلف عرضه کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی